niedziela, 18 października 2015

Anarchistbanjo – Aktualizacja Wzniesienia

Witam ponownie!

Jeszcze jeden "odcinek" Joe'go. Chyba mniej rewelacji, trochę wyjaśnień.

Anarchistbanjo – Aktualizacja Wzniesienia

03 października 2015
Channeler: Anarchistbanjo

Co za dzika jazda to była! Będę dzielić się niektórymi rzeczami, które widziałem / doświadczyłem. W dniu równonocy w ciągu dnia pracy był ogromny ruch ludzkości wewnątrz astralu. To wydawało się być zmianą polaryzacji niefizycznej jaźni, jaźni obserwatora lub duszy. Zmiana polaryzacji z magnetycznej orientacji południowej na północną orientację magnetyczną. W praktyce świadomość nie-fizyczną przeniesiono na duchowe płaszczyzny, gdzie pozostaje nieśmiertelna. Ciało fizyczne pozostaje śmiertelnym ale dusza została obudzona na wszystkich poziomach! Po śmierci naszego ciała ta nowa świadomość i nie fizyczne ciało pozostanie. To to, co zostało osiągnięte!

Rankiem księżyca we krwi było ogromne tworzenie nowych linii czasowych i zamknięcie starych linii czasowych. Obwód lub okrąg został zatoczony i cała energia płynie teraz w nowy sposób, taki, w jaki nigdy nie popłynęła wcześniej. Za tym następnie podąża codziennie ogromna transformacja w astralu i wielka aktywność w astralu każdej nocy od tego czasu.

Wczoraj w nocy / rano miałem sen jak ktoś naciągał pokrywę z kurzu malarskiego (zaschłej farby) lub pokrywę kurzu na sali , w której byłem. Kilka osób było w pokoju, a ja się opierałem. To było jak w wielkiej sali. Osoba, naciągała powłokę na wszystkich i wszystko próbowała mnie uspokoić i powiedziała: "Wszystko jest w porządku!" Nic nie mogłem zrobić.

Sen przesunął się w to, co wydawało się vanem lub samochodem z ludźmi w środku jak pojazd FEMA. Ludzie przychodzą i odchodzą, a ja po prostu siedzę wewnątrz i oglądam jak ludzie przychodzą i odchodzą. Były inne pojazdy i ja byłem w jednym z nich. Młody mężczyzna chodził upewniając się, czy każdy był pod opieką. Miał ciemne smugi dookoła oczu i dotarło do mnie później, że były one w kształcie oka, jak kształt otworów oczu w czaszce. To było jakby czaszka była widoczna przez jego ciało, ale jego twarz była normalna i przyjazna. Następnie pojawił się alarm i ludziom kazano pozostać w pojazdach. Nie było ruchu tam i z powrotem, a inne pojazdy odjechały. Nasz po prostu czekał. On nie był pierwszym do odjazdu.

Jest to oczywiście przejściowy sen z jakiegoś rodzaju ludźmi w nim, w tym mnie, czekających na przejście do innej lokalizacji / rzeczywistości. Wszystko było spokojne i uporządkowane i ja byłem spokojny i zrelaksowany, gdy czekałem, kiedy nasz pojazd pojedzie. Koniec snu.

Masowe przesunięcie astralne wskazuje duże zmiany w rzeczywistości, i podejrzewam, że większość będzie się działa przy następnej pełni księżyca, w pełni księżyca Samhain, zasłona między światami jest najcieńsza. To wszystko na teraz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz