środa, 9 maja 2012

AA Michał 09,05 Czy to nie brzmi prawdziwie?

Witam wszystkich!

Dziś Archanioł Michał daje nam "niezłą szkołę" na temat wartości własnej. W celu rozwiązania problemu przypomina nam pewną uproszczoną technikę Huny, która "działa cuda".
To zdecydowanie warto stosować.

Czy to nie brzmi prawdziwie? - Michael


Będziemy dziś mówić na temat wartości własnej. Znaczenie tego nie może być przecenione. Każdy z was budował przyszłość konstruowaną z marzeń i pragnień, które są waszymi koncepcjami lepszego i szczęśliwszego życia. Większość z was zastanawia się, kiedy zamierzacie zobaczyć jakieś dowody tych rzeczy w waszym życiu.

Wasze realia, a my przypominamy, że oznacza to wasze złudzenia, są zbudowane wokół waszych przekonań o możliwościach. Jest to system, jakim go skonstruowaliście, i on jest nienaruszalny. Dlatego też, w celu dokonania zmian w to, co widzicie, musicie wprowadzić zmiany w tym w co wierzycie. To nie jest wiadomość dla was w ogóle. Czego mogliście nie rozważać, a co zostało wykorzystane przeciwko wam bardzo skutecznie, to jest to, że jeśli uważacie, że jesteście niegodni lub nie zasłużyliście na otrzymanie waszych marzeń, one nie mogą wystąpić. To " nie mogą " jest jak "nie macie uprawnień”.

Pojęcia winy i grzechu związały Was bardzo skutecznie.
Podobnie, umieszczenie pośredników między wami, bez względu na nazwę waszego Stwórcy, jest natychmiast zabranym połączeniem do waszej mocy. Pozwólcie nam zaproponować nowy wzór wiary dla Was, któremu proponujemy przyjrzeć się uważnie i przyjąć tyle, na ile jesteście w stanie.

Spróbujcie ocenić te prawdy. Jestem stworzonym synem / córką najpotężniejszej siły twórczej we wszechświecie. Jestem stworzony na JEGO / JEJ podobieństwo. Twórca mojej istoty jest samą Miłością. Miłość Stwórcy jest bezwarunkowa. Dlatego Stwórca kocha mnie bezwarunkowo. Oznacza to, że bez względu na to, co zrobiłem w tym życiu, lub każdym innym, jestem godny i zasługuję na cokolwiek, co uczyni moje życie i mój świat lepszymi. Czy nie brzmi prawdziwie dla Was? Oczywiście że tak. Będziecie musieli wykonać jeden mały krok naprzód. Wybaczyć sobie. Ah! Być może nie jest tak mały dla Was? Zalecamy wejść do wewnątrz siebie i zwołać zebranie. Zaproście Stwórcę, swoje Wyższe Ja, Waszą duszę, wszystkich tych, o których czujecie, że ich zraniliście, i postawcie jedno z tych krzeseł również dla siebie. Teraz zróbcie małe Ho-o-Pono-pono. Powiedzcie wszystkim przy stole, "Kocham cię. Przepraszam. Wybacz mi. Dziękuję. " Powiedzcie im szczerze, szczególnie, że sami tam siedzicie. Po tym powinniście być w stanie powiedzieć, poczuć i uwierzyć "Jestem godny i zasługuję na wszystko, co najlepsze dla mojego życia."

Zanim iluzja rozpadnie się wokół was całkowicie, a tak będzie, zapewniamy was, że przeniesienie siebie w przestrzeń własnej wartości i miłości własnej zmieni Wasze życie całkowicie, unosząc ciężary niezliczonych lat beznadziei. Teraz spójrzcie na swoje marzenia i pragnienia, swoje nadzieje na nowy świat,  całkowicie nowymi oczami. Krok naprzód z ufnością do nowego życia.

Pokój i miłość niech będą wasze, drodzy przyjaciele.

09 maja 2012
Channeler: Ron Head
http://oraclesandhealers.wordpress.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz