poniedziałek, 30 lipca 2012

AA Michał 30,07 Michael i Amsa

Witam wszystkich!

Dziś Archanioł Michał oddał głos komu innemu. powody znajdziecie w tekście.


Michael i Amsa

Michael: Sprowadzamy wam dzisiaj nowego gościa do tych rozmów. Czy mogę wam przedstawić Mistrza Amsa. Amsa jest wam znany jako Lao-Tse, i miał kilka innych żyć na waszej planecie.

Dzień dobry, drodzy przyjaciele. Jeśli czytacie ten tekst, zapewniam was, że znaliśmy się w takim czy innym czasie. Michael zaprosił mnie do was dzisiaj z dwóch powodów. Po pierwsze, zawsze jestem bezpośredni i mówię na temat, a po drugie, wiem z doświadczenia jak to jest być tam, gdzie wy dziś jesteście.

Przechodzicie przez ogromne zmiany. Oprócz tych wszystkich rzeczy, które ja i inni przechodzili, wy macie również konieczność zmiany całego ciała fizycznego. To nie jest małe zadanie, ale robicie to. Tak, prawdą jest, że otrzymujecie nieskończone światło i miłość od naszego Stwórcy, i otrzymujecie miłość i pomoc z dosłownie wszędzie we Wszechświecie, ale prawdą jest również to, że to nie będzie się dziać samo, ale wydarzy się to, co zdołacie zrobić dla siebie.

Teraz to doprowadza mnie do powodu mojego pobytu tutaj, aby mówić wprost. To jest mój cel, aby powiedzieć, abyście obudzili się teraz do tego, kim jesteście i czym jesteście. Każdy z was jest kreacją i częścią Stwórcy Wszystkiego Co Jest, Źródła, JA JESTEM. Nie jesteście  i nigdy nie byliście, zobowiązani do stanowienia mniej niż ktokolwiek inny. Jesteście twórcami w swoich własnych prawach. Macie prawo być, żyć i tworzyć cokolwiek wasze serce zapragnie. Nie jesteście dłużni nikomu innemu nic więcej niż wasza miłość, współczucie i szacunek.

Jeśli spojrzycie wewnątrz siebie w tej chwili, znajdziesz tę istotę, o której mówię. Nie trzeba wiele głębokich myśli czy medytacji. Pomyślcie ze mną. Jakie uczucie przychodzi, pędzi do głosu natychmiast, gdy podlegacie obraźliwym zachowaniom? TA osoba, to ty, to jeden z tych , o których mówimy. Wiesz, i zawsze wiedziałeś, że twoja  prawdziwa istota jest godna szacunku i miłości.

Teraz ... nie jestem tutaj aby powiedzieć, wstańcie i żądajcie tego od innych. Jestem tu, aby powiedzieć wam, że jedyną osobą, którą potrzebujecie odbierać, jesteście wy sami. Teraz, dzisiaj, znajdźcie sposób, aby uwolnić na zawsze wszelkie myśli o bezwartościowości, bycia niegodnym, bycia mniej niż. Przyjmijcie do siebie i zaakceptujcie fakt, że jesteście kochaną i zasłużoną kreacją Matki / Ojca, Stwórcy, Boga, Wszystkiego Co Jest. Oddalcie całą mowę i myśli ze swojego życia, które czynią was mniejszymi lub niegodnymi  wszystkiego.

Czy muszę brzmieć donośnie? Staram się. Ale kocham was zbyt wiele, jak sądzę. Jak powiedziałem, byłem tam, gdzie stoisz dziś. Każdy wzniesiony  musiał przejść w ten sposób. To nie są to nowe rzeczy. Może dlatego tak trudno jest zrozumieć. Więc powiem to w jeszcze jeden sposób, a następnie zostawię was w spokoju. Nie jesteście mniej niż. Jesteście jednym (tożsamym) ze wszystkim. Nie jesteście mniej niż. Jesteście jednym ze wszystkim. Znajdźcie to w sobie i cieszcie się tą prawdą.

Mam nadzieję, że kiedyś już wkrótce spotkam każdego z was i będziemy świętować razem z wami to, co zrobiliście. Do tego czasu, idźcie w pokoju i miłości. Dziękuję za umożliwienie mi mówienia. Dobrego dnia.

29 lipca 2012
Channeler: Ron Head
http://oraclesandhealers.wordpress.com/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz