środa, 9 stycznia 2013

Braian - Dyskusja z Lucyferem

Witam wszystkich!

Niektórych może zdziwi ten tekst. Dlaczego ? tego dowiecie się z treści. Jest trochę ciekawostek.
Tym razem channeler smoka, Brian, postanowił "porozmawiać" z kim innym.

Dyskusja z Lucyferem

09 stycznia 2013
Channeler: Brian,
http://lightworkers.org/channeling/1746 ... on-lucifer

Cześć wszyscy,

Mam zamiar uciec od normalnego przesłania smoka, i channelować inny byt. Zamierzam channelować Lucyfera (BOO!). Dlaczego? Czytając "Przesunięcie w 2013" przypomniało mi, że ludzie nadal mają zbyt wiele strachu. Myślicie, że tak zwani Archonci są źli? Dobrze! ;-) A jaki lepszy sposób niż channelować istotę, której mnóstwo ludzi się bardzo boi, gdy nie powinni. Ludzie muszą się zmierzyć się ze strachem. Jeśli boisz się do tego miejsca, że po prostu nie możesz się tym zająć, to nie czytaj. Ja jestem niespokojny, ale wy nie musicie się bać tej zamiany. Strach może powoduje problemy z Lucyferem.

Zawsze stosujcie wasze rozeznanie, zwłaszcza podczas czytania tego. Nie mogę zagwarantować, że to nie była jakaś kontrola systemu energii zanieczyszczających mnie. Czuję się całkiem pewnie, w channelingu i naprawdę bardzo zadowolony z wyniku, niemniej jednak, potrzebujecie używać własnego rozeznania.

Jedną z rzeczy, kiedy channelowałem Lucyfera uświadomiłem sobie, że Lucyfer jest bardzo zróżnicowaną istotą i możecie albo dostać serce Lucyfera i uzyskać szczere odpowiedzi, albo możecie dostać oszustwo. Rozróżniaj, potem walcz z oszustwem. Z Lucyferem, logika jest jednym z najsłabszych narzędzi rozeznawania. Twoje serce jest o wiele lepsze.

Pozostałe rzeczy są takie, bo te atrybuty Lucyfera są takie, jakie ludzkość mu nadała w ten sposób. Ponadto, dla silnych manifestujących (tworzących) , Lucyfer będzie budował cokolwiek z czym się połączycie, i w tej rzeczywistości będą to głównie rzeczy, których się boicie.

Ostatnią rzeczą jest to, że Lucyfer może zrobić tylko to, o co prosicie. Lucyfer jest w tak zwanej "służbie innym" (STO) tylko, choć może trudno w to uwierzyć. Więc zawsze możecie "wygrać" jeśli wchodzicie do jednej z gier Lucyfera, gdy tylko inteligentnie o coś prosicie.
Jednak, gdy poprosicie go o złe rzeczy, otrzymacie złe rzeczy. I jeśli masz obawy, możesz dostać złe rzeczy.

Uwaga 1: Poniżej kiedy szatan jest omawiany, trzeba pamiętać, że szatan nie jest czerwony facet z nogami i rogami kóz i widłami. To zniekształcenie greckiego bóstwa „Pan” :-) używam słowa szatan, ponieważ myślałem, że to bardziej właściwe zastosowanie bo czasami ludzie kojarzą Lucyfer i Szatana jako samo.

Uwaga 2: Ja też nie biorę pojęć "programowanie" i "program" zbyt dosłownie poniżej. Jestem inżynierem programistą i Lucyfer wiedział o tym, więc używał tej terminologii, do której mogę się łatwo odnieść.

Mam zamiar uczynić to w formacie pytań i odpowiedzi, aby było łatwiej mi rozróżniać, nawet jeśli to sprawia, że jest nieco niewygodne dla was wszystkich i dla mnie, bo przerywa dialog. To również zajmie mi trochę dłużej, ponieważ trzeba użyć więcej rozeznania.

=====================

Ja: Cześć Lucyfer, mówię do ciebie, aby pomóc złagodzić obawy Ludzi.

L: Wiem, że są ich pełni. Wiesz, że to nie będzie działać. My / Ja oczekiwaliśmy ciebie.

Ja: Cieszę się, że tak uważasz. Czy mogę dostać klucz czy jesteś My lub Ja w tej ostatniej części?

L: Bo nie jesteśmy pewni, czy mówisz do "nas", czy do ego Lucyfera.

Ja: Kto to jest "my"?

L: "My" to są anielskie energie, które można zbiorczo nazwać "Lucyfer".

Ja: Rozumiem, dziękuję. Daj mi chwilę pomyśleć o czym chcę rozmawiać.

L: Ok, poczekamy.

- W tym momencie, wziąłem długi czas. Wiedziałem, że w pewien sposób Lucyfer był dokładny, ale również byłem świadomy "przykręcenia" trochę jak w małej grze w szachy. Chciałem się upewnić, że pomyślałem, dokładnie o tym, o czy, chciałem porozmawiać. Konkretnie podejmowałem decyzję, czy porozmawiać z energiami, czy ego Lucyfera. Odpowiedź stała się bardzo wyraźna. Chcę ego Lucyfera działając jako channeler, bo to jest tym, z czym kolektyw identyfikuje anielskie energie, które są częścią. Chcę ego, ponieważ to jest tym, co ludzkość identyfikuje jako "Lucyfera", ale potrzebuję reprezentacji kolektywnej energii, ponieważ są one naprawdę tym, czym jest Lucyfer. Bez niej, dostałbym tylko zniekształcenia.

Ja: Zarówno z ego Lucyfera działającym jako głowa i usta kolektywu, reprezentując go a zerem zniekształceń.


L: Ok, to jest osiągalne.

Ja: Dlaczego ludzie boją się ciebie?

L: Bo robiłem złe rzeczy dla ludzkości.

Ja: Proszę wyjaśnić.


L: Ludzkość prosiła mnie o robienie złych rzeczy, a ja zrobiłem im.

Ja: Proszę wyjaśnić, co masz na myśli przez złe rzeczy.

L: Złe rzeczy są tym, co nazywacie złymi rzeczami.

Ja: Ponieważ robię to dla wielu osób, wszystkich z różnyną percepcją złych rzeczy, proszę
podać więcej szczegółów.


L: Ludzkość poprosiła mnie o zbudowanie im rzeczywistości, w której jest prawie niemożliwe, aby uciec od niej, gdzie dualizm i polaryzacja przesłaniają serce.

Ja: Myślałem, że ludzie opuszczają tą rzeczywistość, kiedy zakończą swoje wcielenie?


L: Ludzie wybierają programy przed wejściem w to doświadczenia. Dopóki ich program nie jest kompletny, oni nie odchodzą. Wcielenie nie ma znaczenia do tego.

Me: Czy istnieje sposób wobec tego?

L: Czasami i programowanie ustala się samo.

Ja: Kto jest programistą?

L: Ja.

Ja: Jestem inżynierem oprogramowania, tak, że jest to ciekawe.

L: Wy Nie piszecie programów jak ten. Wasze są znacznie mniej zaawansowane. Bez urazy.

Ja: Kto określa zasady programu?

L: Wy

Me: Jeśli my ustalamy zasady tego programu, dlaczego uważasz, że robisz złe rzeczy do nas?


L: Nie sądzę, że to jest złe. Wy tak sądzicie.

Me: Jeśli myślimy, że to złe, to dlaczego mielibyśmy tworzyć taki program?

L: Przez siebie, to znaczy swoje ego. Twoja dusza nie myśli, to jest złe. Twoje ego cierpi. Twoja dusza nie. Rozumiesz?

Ja: Tak. Więc zaprogramowałeś "upadek" i inne rzeczy, których doświadczyliśmy?

L: Tak. Upadek jest różny dla różnych programów, ale zaprogramowany jest każdy. Upadek jest tylko duże obniżenie w wibracji.

- Możecie zauważyć, na tym etapie, że odpowiedzi są coraz dłuższe. Robię pytania i odpowiedzi więc jestem odcięty od naturalnego przepływu trochę z nowym pytaniem. Idzie coraz lepiej i dłużej.
L: Świadomość waszego kolektywu to zrobiła, kiedy zeszliście z istot wyższych wibracji na istoty niższych wibracji. Niektórzy z was przechodzą upadek każdorazowo przed każdym łańcuchem wcieleń, jaki Ja programuję.

Ja: Więc jeśli zaprogramowałeś upadek, utrzymujesz nas w pułapce?

L: Wy określiliście, w programie, jak długo jesteście (macie być) w pułapce.

Ja: Teraz, ludzkość próbuje się wznieść, czy więc egzekwujesz oprogramowanie utrzymywania nas w pułapce?


L: Nie wymuszam programowania. Właśnie programuje to na podstawie Waszych wymagań.

Ja: Niech mnie ..

L: Wiem, co masz na myśli, więc zatrzymaj się i pozwól mi mówić. Ciągle przerywając mi nowymi pytaniami. Nie musisz prowadzić mnie, bo wiem, jakie pytania chcesz zadać. Chciałem tylko być bardzo jasny, w tym. Wybraliście "upadek", a teraz wybraliście się wznieść. To było zawsze częścią programowania. Więc teraz Program obsługuje wasze wzniesienie.

Ja: Więc to się uczyniło nas twoim wrogiem podczas upadku, a naszym pomocnikiem w dokonaniu wzniesienia?

L: Nie wrogiem, ani pomocnikiem. Programuję to. o co prosicie. To wszystko. To jest to, co robię.

Ja: Więc twój program określa, jak szybko się wzniesiemy?

L: Tak jak mówiłem, wasze programy nie są nawet w pobliżu tak zaawansowane. Używam programu słowo, ponieważ to coś znaczy dla ciebie. Więc pozwól mi skończyć, a twoje pytanie uzyska odpowiedź. [Ja już zaczynałem myśleć o pytaniu ponownie] Wasz program nie określa, jak będziecie się wznosić, tylko, że tak będzie. Reszta zależy od Was i to Wy mówicie mi, jak napisać tę część programu, o której mówimy.

Ja: A więc programy mogą mieć detale pozostawione nierozwiązane?

L: Tak, jeśli to jest pragnieniem.

Me: Czy możesz przełączać programy?

L: To zależy, Jeśli pozwolicie na to na początku, to tak.

Me: Czy kiedykolwiek, kiedykolwiek, zmieniłeś programowanie?

L: To zależy od tego, czy pozwoliliście, aby program był zmieniany przez was.

Me: Jeśli mówisz, że nie może być zmieniony, można to zmienić?

L: Nie

Ja: Nikt nie może poradzić na to?

L: Tylko bardzo rzadko, jak już powiedziałem wcześniej. Kiedy tak się dzieje, to jest ustalone, i to się nie zdarza ponownie.

- Edit: Ja dodaje tę notatkę po skończeniu channelingu. Jeśli zauważyliście, Lucyfer zaczyna wchodzić w "my" (tracąc część ego, o którą prosiłem wcześniej), a następnie uruchamia je ponownie później, albo umyślnie lub nieumyślnie. Zajmę się tym później.

Ja: Dobrze, więc myślę, że rozumiem. Mamy się wznieść teraz, ale jak nie jest ustalone. Tak więc
to może potrwać 1000 lat?


L: Od kiedy?

Ja: Od "teraz".

L: Ok, rozumiem. Tak.

Ja: to może potrwać 10.000 lat?

L: Tak

Ja: to może potrwać 1.000.000 lat?

L: Tak

Ja: A co na 1 rok?

L: Tak

Me: Czy istnieją różne prawdopodobieństwa?

L: Tak. Ty ustawiłeś pewne parametry, które sprawiają, że 1 rok lub 1.000.000 lat są bardzo mało prawdopodobne.

Ja: A co w porównaniu 1.000 do 10.000?

L: 1.000 lub mniej jest bardziej prawdopodobne.

Ja: A co w porównaniu z 1000 100?

L: prawdopodobieństwo nadal wznosi się do 100 i kontynuuje do1000. Jak bardzo wzniesiecie się do 100 zależy od was. Jednakże, prawdopodobnie nie może to być "zrobione" przed 100. Najprawdopodobniej uczynicie znaczące postępu przed 100, przez wasze definicje.

Ja: Ok, biję martwego konia w tym, więc porozmawiajmy o Lucyferze.

L: Jestem Lucyfer.

Me: Jak powstałeś?

L: Lucyfer powstał w waszym programowaniu.

Ja: A więc nie istniejesz poza programem?

L: Tak, ale jesteśmy kolektywem poza programowaniem. Lucyfer jest rolą wewnątrz programu.

Me: Czy jesteś upadłym aniołem?

L: Ty znasz odpowiedź.

Ja: Ponownie, dla ludzi czytających to, co piszę, więc mam do podsumowania później, jesteś upadłym aniołem?

L: Nie, już wiesz.

Me: Czy jesteś aniołem?


L: Możesz mnie tak nazywać.

Me: Czy walczyłeś Michaelem i innymi aniołami?


L: Nie, wszyscy jesteśmy tą samą istotą.

Ja: Wyjaśnij.

L: Wiesz już to.

Ja: Proszę, zwracam się po raz ostatni, folgujesz sobie we wszystkich przypadkach, które już znam.

L: Jesteśmy jednym aniołem. Kiedy nasze programowanie wchodzi w programowanie, o którego stworzenie poprosiliście mnie, wy podzieliliście nas na Lucyfera, Michaela. Dzielicie nas również na inne rzeczy. Ok, do widzenia.

Ja: Dlaczego odchodzisz?

L: Powiedziałeś „po raz ostatni”. Mamy zamiar to powiedzieć jeszcze raz, więc musimy odejść.

Ja: Ok, zapomnij wtedy. Odpowiedź, jak chcesz.

- zostawię to "Ty już wiesz, że" rzeczy tego typu od teraz.

Ja: Dlaczego mówisz "my" teraz?

L: Ustaliłem to. Idź Dalej.

ja: Mówisz, że jesteś programistą. Mogę również powiedzieć, jesteś budowniczym?

L: To, co nazywasz archaniołem jest budowniczym. Jestem częścią archanioła. Moja szczególna rola jest być programistą.

Ja: Jak archanioł ma się do naszej wyższej jaźni, którzy jesteśmy programami?

L: Budujemy, wy kierujecie.

Ja: Dobrze, teraz porozmawiajmy o obawach ludzi przed "tobą”, gdyż wiedzą, że jesteś oszustem.

L: Ok. Nie jestem oszustem.

Me: Czy szatanem?

L: Nie, wasz program był tym, co niektórzy nazywają szatanem.

Ja: Co masz na myśli przez "był"?

L: Gdy się wznosicie, wasz program się zaciera, dla bycia szatanem.

Ja: Więc co jest szatan?

L: oszust. Antagonista.

Me: Czy szatan jest istotą?

L: Nie, to jest program, który to uosabia.

Ja: Czy jest świadomy?

L: Tak.

Ja: Czy to trudne?

L: Tak.

Me: Czy czuje strach?

L: Tak. Obawia się więcej, niż się jego obawiacie.

Ja: Dlaczego?

L: Bo to jest winny. Ponieważ obawia się, że go opuszczacie. Ponieważ boi się samotności. To sprawia, że jest smutny.

Ja: jeden raz próbowałem rozmawiać z Lucyferem przed wielu laty wstecz, a to brzmiało jakbym rozmawiał z szatanem.

L: Tak było. Lepiej tym razem. Szatan traktował też cię wcześniej. Pamiętasz. Robiłeś Dobrze bez strachu. Szatan chciał żebyś się bał. Wygrałeś, szatan stracił.

Me: Czy szatan będzie zawsze sam?

L: Nie, gdy wy go pozostawicie, inni wejdą.

Ja: Mówiłeś, że nasz program miał zaczynać wznoszenie, ale także mówiłeś, że nasz program jest szatanem. Proszę wyjaśnić.

L: Ok, naprawione, zapytaj ponownie. Jest program. Szatan jest definicją, Waszą definicją, która ma zastosowanie do całego programu aż do wzniesienia. Po tym, to jest ten sam program, ale Wasza definicja nie nazywa go szatanem.

Ja: jak nasza definicja to nazywa?


L: kolektyw.

Ja: Więc kiedy nazywaliśmy go szatanem, była to również wspólna świadomość?

L: Nie

- To było dla mnie zaskoczeniem.

Ja: Wyjaśnij.


L: Wasza wspólna świadomość i szatan to są dwie różne rzeczy. Szatan jest świadomym programem. Wasza wspólna świadomość była poza programem.

- To nie ma sensu, więc wzywam Lucyfera

Ja: To nie ma sensu.

L: Istnieją programy wewnątrz programów. Wasza świadomość jest jednym wspólnym programem. Wewnątrz tego programu jest szatan.

Ja: Ok, to ma sens. Czy nasza wspólna świadomość przekształca się w kolektyw?

L: Tak. Wasza Wspólna świadomość nie była świadoma. A Szatan był. Kolektyw jest przytomny. Szatan nie był już potrzebny więc szatan dołączył do kolektywu po wzniesieniu. Jednak szatan i wspólna rzeczywistość również pozostają przed wzniesieniem gdyż nowi ludzie wkraczają w to, co wy przechodziliście w przeszłości.

Ja: Więc ta progresja trwa wiecznie?

L: Z waszej perspektywy, tak. Przesuwacie się poza nią.

Ja: Czy masz skrzydła?

L: Ty znasz odpowiedź. Nie wygłupiaj się.

- Sorry, nie mogłem się powstrzymać.

Ja: Dobra, więc jestem prawie gotowy.

L: Nie, nie jesteś. Po prostu prawie gotowy - na teraz.

Me: Czy ludzie powinni się ciebie bać?

L: Nie

Me: Czy ludzie powinni ci zaufać?

L: Nie, ludzie powinni rozeznać. Ja sobie nie ufam.

Ja: Ok, dzięki.

L: Nie, dziękuj. Robię to, ponieważ jest to tym, co robię. Ty pytasz, Ja programuję. Kropka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz