czwartek, 17 listopada 2011

ISIS - OBUDŹCIE SIĘ TERAZ!

 Witam wszystkich!

Na naszej drodze ku Wzniesieniu przydadzą nam się różne pomoce (narzędzia), abyśmy mogli zredukować nasze obciążenie. Niewątpliwie takim narzędziem jest przekaz ISIS z końca 2008r. o uwalnianiu niepotrzebnych energii i odłączaniu się od starej sieci energoinformacyjnej. Przekaz jest bardzo krótki i został przetłumaczony w całości. Potraktujmy go jako jedno z wielu narzędzi jakie spotkamy. ISIS  28.12.2008:

OBUDŹCIE SIĘ TERAZ!

JAM JEST ISIS, i otaczam CIĘ Złotymi Skrzydłami współczucia oraz proszę Cię,  abyś uwolnił energie posiadane przez Ciebie.
Teraz jest czas, aby je uwolnić i być wolnym.
Pamiętaj, kim jesteś TERAZ

(Poniewaz jest to zestaw afirmacji należy całość, lub każdą afirmację z osobna powtórzyć 3 razy – przyp. tłumacza)

Powiedz głośno:

JAM JEST ochoczo uwalniającym wszystko, co nie jest dla mnie do uniesienia TERAZ.

JAM JEST ochoczo uwalniającym wszystkie moje przywiązania do wszystkiego, co nie jest dla mnie przydatne teraz.

JAM JEST uwalniającym się od planetarnej sieci TERAZ.

JAM JEST uwalniającym się od świadomości, że nie jestem gotowy na TERAZ.

JAM JEST łączącym się z moją  obecnością  JAM JEST,  moją BOSKĄ ISTOTĄ - TERAZ

JESTEM, który  JESTEM  i JAM JEST budzącym się TERAZ.

Ponieważ wszyscy jesteśmy JEDNOŚCIĄ.

BUDZĘ teraz  144 000 aspektów siebie.

Potrzebuję CIEBIE TERAZ.


Jak się obudzisz będziesz wiedział wszystko co jest potrzebne do ukończenia Ziemskiego Wzniesienia.
Potem  jest czas na twoje Wzniesienie do Kosmicznego Wszechświata Niebieskiej Róży.
To jest twój cel, twój przystanek  na drodze do Źródła ŚWIADOMOŚCI I ISTNIENIA.

OBUDŹCIE się  moje dzieci Świętego Graala TERAZ.

JAM JEST ISIS

TERAZ jest czas.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz