niedziela, 19 lutego 2012

Przekaz ISIS - witajcie w roku 2012.

Witam ponownie!

Wklejam tłumaczenie noworocznego przekazu ISIS (IZYDY). Nie jest on może rewolucyjny, ale źródło samo określa swoją energię i cel przekazów co jest istotne. Są to przekazy z poziomu "Mistrzów Wzniesionych".
Warto przeczytać.

Isis, witajcie w roku 2012.

To jest rok zmiany dla wielu, choć minione lata już zmieniły dużo.
Ten rok jest rokiem zakończenia dla wielu, jako że WY wszyscy wykonujecie ruch naprzód do innego cyklu w kosmicznym sercu dookoła kosmicznego kręgosłupa.
Od tego roku naprzód spirala wznosi się i rozszerza jeszcze raz, wychodząc z ciemnych czasów znów do złotego wieku mądrości i wiedzy.
To jest też czas, gdzie ziemia wznosi się wzdłuż spirali kosmicznego kręgosłupa w twoim wszechświecie.
Czas, gdzie uważna świadomość i wiedza, kim jesteś w duchu staje się dostępna dla wszystkich.
W nadchodzącym roku dużo będzie ujawnione i będziemy widzieli, jak wielu z was idzie za wskazówkami zewnętrznego świata i jak wielu będzie poproszonych, by wziąć udział w zmianach w zewnętrznym świecie.

Zmiany nie pochodzą z zewnętrznego świata, zmiany potrzebują przyjść od WEWNĄTRZ Ciebie.
Wielu przychodzi w moim imieniu i i mówią do ciebie  przez innych.
Wejrzyj WEWNĄTRZ siebie , aby zobaczyć  prawdę i to jest miejsce, gdzie potrzebujesz być cały czas.
Kiedy oni przychodzą proś o moje prawdziwe imię, a moje prawdziwe imię jest tylko częstotliwością tonów w świetle.
Będziesz znał odpowiedź na to.

Byłam na ziemi wiele razy z wami wszystkimi, byłam tam od początku czasu, aż do tego momentu i pozostanę z wami wszystkimi gdy przejdziecie jeszcze raz do złotego wieku.
Moje imię było Isis, Magdalena, matka wszystkich matek Maria, ale też Joan, Maria i wiele innych imion znanych w historii.
Historie, których dowiedziałeś się o mnie są tylko historiami o braku równowagi męskiej i żeńskiej energii w kontroli życia na ziemi.
Tylko jak wy wszyscy miałam życia jako mężczyzna albo kobieta, próbując balansować energie na ziemi i w ten sposób  w sobie, podczas wędrówki przez ludzkie doświadczenie dualności między mężczyzną  i kobietą.

Byłam u władzy i w miejscach niszczenia władzy.

Najprawdziwsza władza będąca to ta, która jest wewnątrz nas, gdy jesteśmy w pełnej równowadze w naszym własnym jestectwie i w Źródle.

Jestem tutaj, by zaprowadzić ciebie do wewnątrz, abyś zrobił zmiany wewnątrz.
To jest rok, w którym możesz tego dokonać, staniesz się jeszcze raz w pełni złączony ze swoim wnętrzem jeśli to jest twoim życzeniem i jesteśmy wszyscy tutaj, aby to życzenie ziściło się.
Jest wiele życzeń, wiele nadziei i wielu zrobi zmiany we wnętrzu, ponieważ  oni postawili ich pierwszy krok, ich drugi krok i więcej kroków do ich własnej prawdziwej rzeczywistości w duchu.
To jest czas, aby podjąć działania, by zmienić swoje wnętrze.

Nie jestem tutaj, by zmienić ziemię, jestem tylko tutaj, by pomóc CI zmienić  TWOJE wnętrze.

Isis

Przez Margolis Petra  02,01,2012.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz