czwartek, 11 października 2012

Ute 10,10 Wielkie otwarcie na światło!

Witam ponownie!

Kolejny piękny i prosty przekaz Ute. Tym razem to channeling jego Boskiej Jaźni

Wielkie otwarcie na światło!
Ute Posegga-Rudel

Image by Ute Posegga-Rudel, Copyright 2012

Wiadomość od mojej Boskiej Jaźni:

"Nie jesteś ciałem.
Łańcuchy, które sztucznie łączyły twoją wolną i promienną świadomość z ciałem fizycznym, są rozpuszczane, gdy moc kontrolerów zanika.

Znikają  chmury ciemności, które zachowały was w iluzji ograniczeń i identyfikacji z ciałem - umysłem.

Nie jesteś umysłem.
Umysł to jest okazanie się, które przychodzi z ucieleśnieniem, nie  ważne jak gęsty lub subtelny, jak ciemny albo pełny światła.

Łaską twojego prawdziwego stanu jest ciało i bezmyślność.
Nawet umysł jest funkcją tylko do nawigacji w stworzeniu, które jest z samego umysłu.

Jeśli wykraczasz poza ciało i poza umysł jest nie ograniczone uczucie, to jest wolne od emocji. TO JEST. TO Promieniuje. To JEST Wolność.

Pozwól tej wolności wzrosnąć "ponad" ciało, powyżej w poczuciu uwolnienia ciała z widoku, gdy coraz bardziej koncentrujesz się na rdzeniu i istocie tego, czym naprawdę jesteś: Boską Świadomością, Promieniującą i wiecznie Błogą. TO nie jest "w" ciele. Ciało jest w TYM!

W TYM samym nic nie powstaje, jeśli tylko wycofasz nawet swój subtelny umysł i swoje subtelne zmysły, zmysły, które postrzegają wyższe światy i wymiary, z tego, co postrzegają.

Wtedy twój pierwotny stan przeważa,  Cisza przeważa, przynieść to z powrotem do ciała i pozwól mu rozwijać się i przenikać wszystkie rzeczy i światy.

Z racji tej niezniszczalnej Prawdy Twojej Boskiej Esencji, pętla waszej ciemnej linii czasowej, zamierzającej zasilać się w sposób ciągły, jest przerwana. Ciemny tunel ma wielkie otwarcie po raz pierwszy do sfery światła, królestwa Bożego Stworzenia. Tam się kończy, i żadne umyślne siły nie mogą kiedykolwiek ponownie zamknąć tego otwarcia.

Moc mojego świadomego Światła jest promieniująca i stoi na końcu ciemnego tunelu waszego starego świata. A wszystko z tego chorego wyglądu przetransformuje się do nowej rzeczywistości.

Nigdy nie zapominaj, kim jesteś, nawet jeśli masz zamiar doświadczać nowych światów blasku i pozornej satysfakcji. Ponieważ beze Mnie to wszystko nie byłoby możliwe, aby cieszyć. Wszystko jest Pełne Mnie I tylko MNIE.

Nawet złamane światło tęczy jest wypożyczone ode Mnie, Promieniującego Niezłamanego Światła Świateł! Jestem twoim Źródłem i nie jestem stworzona! Egzystuję Sama.

W podziale Mojej Świadomości, gdy zaczęłam patrzeć na Siebie, w tajemniczy sposób Bogowie Stwórcy się pojawili, wzięli Moją Substancję i stworzyli te wszystkie cudownie wspaniałe Boskie Światy. Zobaczycie je już wkrótce! Są one gotowe do odkrywania
.

Ale żaden z nich nie jest twoją prawdziwą tożsamością! Żaden!  JA JESTEM!
Kocham Cię jak Siebie!


JESTEM, twoją Boską Jaźnią "

Przekaz przez Ute

http://radiantlyhappy.blogspot.com.au/2012/10/the-grand-opening-into-light.html

1 komentarz:

  1. Wow..! Niezłe :) - Chyba przekaz z dotychczas najgłębszym
    kontekstem/przesłaniem który świetnie rozumiem.
    Super - Ja nie zapomnę - zresztą i wcześniej pamiętałem tylko dość długo trwało pełne przypomnienie :)

    OdpowiedzUsuń