niedziela, 20 marca 2016

Anarchistbanjo - Aktualizacja Wzniesienia Gai

Witam wszystkich!


Kolejny odcinek z poprzedniego miesiąca zwraca uwagę na dalsze rozdzielanie się, czy rozwarstwianie ludzi, tym razem na bazie polityki w USA. Wcześniej też były zapowiedzi, że do głosu będą dochodzić skrajności, noże lepiej byłoby powiedzieć: będą się uzewnętrzniać.


Anarchistbanjo - Aktualizacja Wzniesienia Gai

21 lutego 2016


Czekałem, żeby dać aktualizację, ponieważ chciałem być pewny tego, co naprawdę dzieje się w astralu i to są rzeczy! Rzeczy zostały sięgają do mojego fizycznego świata i to jest dość nietypowe dla mnie, gdyż czuję się chroniony. Ale ja niedawno miało więcej bitew astralnych udowadniając, że ta walka trwa nadal, ale walka o co?

W moich snach staję się coraz silniejszy niż kiedykolwiek wcześniej. Miałem sny o przechodzeniu przez ogrodzenia z drutu, ściany, wspinanie się niemożliwe klify, chodzenie po bagnach bez zatonięcia, rzeczywiście lewitowania nad ziemią i latania. Niedawno miałem sen o blokowaniu przez kolczaste krzewy i wykorzystałem moje ramię naciskając ciernie, tak że mogłem przejść! Ja nie ucierpiałem!

Na pierwszy rzut oka takie sny nie wydają się interesujące, ale również oznaczają, że astralne staje się coraz bardziej wypełniony przez więcej barier i ograniczeń! Te bariery i ograniczenia są koalescencyjnymi formami myślowymi ludzkiego kolektywu! Musi to być zrozumiane. Ludzie zbiorowo tworzą kolektywny świat, w którym żyjemy, ale wiele osób myśli w taki sposób, że tworzą bloki i bariery dla siebie i dla innych.

Nowi ludzie z ich umysłami ula tworzą świat nauki i komputerów, który nie jest wystarczająco elastyczny dla wielu innych, którzy zindywidualizowali siebie. Tworzą reguły i przepisy, starając się zmusić innych do "akceptowanych form zachowania".

Są oni reprezentowani przez rosnące bariery i ograniczenia w ramach astralu. Jednak nadal istnieją ci, podobni jak ja, których rosnące umiejętności nie mogą być zatrzymane przez te bariery i ograniczenia! W rzeczywistości, ludzkość kontynuuje podziały na tych, którzy są w pułapce własnych kreacji i tych, którzy nie są w pułapce.

Historia się powtarza i teraz jesteśmy świadkami niektórych głębokich rzeczy jeśli mamy oczy otwarte. Istnieją dwie klasy społeczne, które są tworzone. Jedna, który woli być poinformowana, co robić przez umysł zbiorowego ula i taką, która preferuje wolność osobistą i nie poddaje się umysłowi ula.

W przeszłości widzieliśmy to jako klasy wyższe, które są "poza prawem" i niższe klasy, które są rządzone przez prawo. To jest klasyczny negatywny zakręt w tym zjawisku. Ale rzeczywistość jest taka, że ci z niższej klasy pragnący równego statusu, nie będą w stanie zrobić pracę potrzebną do magicznego przejścia barier i ograniczeń własnych kreacji! Oni nie chcą rozwijać mocy ich dusz, ze szkodą, przeciętnością dla każdego. Umysł ula nie może mieć w sobie osobowości, bo nie byłby umysłem ula!

Oczywiście pozytywny zakręt jest taki, że jedna część ludzkości, którą nazywamy Nowe elfy, rozwija zdolności, aby magicznie ominąć nowo utworzone astralne bariery i ograniczenia.

Jedna grupa ludzi staje się coraz związana z własnymi wytworami, a druga grupa jest w stanie uniknąć związania nimi żyjąc w tym samym świecie. Jedna grupa ludzi może robić rzeczy i uciec przed rzeczami, których druga grupa ludzi nie może. Jedna grupa ludzi ma większą żywotność i bardziej twórcze energie niż inne i pragnie żyć w zupełnie innym świecie, w świecie kultury i cywilizowanym świecie zindywidualizowanych dusz!

W Stanach Zjednoczonych możemy zobaczyć ten rozłam w niesamowicie skrajnych energiach lewego i prawego skrzydła polityków. To wszystko jest dualistyczne myślenie! To jest strach w najgorszym wydaniu! Istnieje obawa przeciwnego punktu widzenia, a to wszystko jest stary eon myślenia.

Nowe magiczne myślenie, która jest promowane i trafia do dominacji przez nowe elfy jest równowagą energii męskiej i żeńskiej, zarówno w duszy i w społeczeństwie. Mężczyźni i kobiety mają kochać siebie i dzielić się (miłością) na wszystkich możliwych poziomach tworzenia, nie tylko fizycznie. To jest wielki Cel tej nowego eonu, który jest obecnie początku.

Ale ten nowy cel leży tam gdzie skrajna lewica i prawica się łączy! Znajduje się on w równowadze, a nie miernocie! Tylko skrajna lewica i skrajna prawica ma szanse na znalezienie rozwiązań! Tylko oni mają wystarczająco dużo energii, aby robić to, co trzeba zrobić! Tylko oni mają szansę na wejście do tej klasy wyższej, która w magiczny sposób ma zdolność do ignorowania i obejścia ograniczeń stworzonych przez niższe klasy.

Ta walka klasowa jest powtarzana i może stać się o wiele bardziej brutalna niż kiedykolwiek, jeśli nie będzie rozwiązana i uczyniona nieszkodliwą. Pytaniem może również stać się, nie kto zostanie wybrany na prezydenta, ale czy będzie otwarta przemoc na ulicach, gdy któraś ze stron wygra wybory!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz