piątek, 23 listopada 2012

Ute: GAIA: KREACJA Z SERCA

Witam wszystkich!

To kolejny doskonały przekaz prze Ute, który potwierdza brak możliwości tworzenia kreacji Nowej Ziemi poprzez stary dualny umysł.


GAIA: KREACJA Z SERCA



Image by Ute Posegga-Rudel, Copyright © 2012


Ukochani Przyjaciele!

W przeszłości czasami robiłem medytacje ziemia-niebo, , gdzie można połączyć się z rdzeniem Gai i centrum Galaktyki (inni mogą to robić także z naszym Słońcem lub Alcyone), podczas gdy energie z powyżej i poniżej rozpływają się w naszym sercu. Niedawno, po tym jak doznałem nieograniczonej ekspansji świadomości Gai, poczułem, że jestem podłączony do niej wszędzie i skupianie się na rdzeniu tej planety nie było nawet już konieczne. Jednak jakoś czułem się tak, jak gdybym odszedł od Niej.
A więc poprosiłem Gaie, aby wyjaśniła to dla mnie.

Jej przesłanie, jak zawsze, było bardzo owocne i jest bazą mojego prawdziwego doświadczenia to, co Ona opisuje. To również dotyczy wszystkich, choć mówiła na początku do mnie osobiście.
Ona nie tylko mówi o medytacji Ziemia-Niebo, ale także o nowym procesie tworzenia.

Cieszcie się!

Mój drogi,
Miło mi z tobą rozmawiać! To, czego jesteś świadomy, Mnie w tej wszechstronnej świadomości, jest oznaką twojej własnej Unii z Powszechnym Duchem. Więc to, co dostrzegasz w związku z tym, to jest Moja Świadomość, i to rzeczywiście Ona nie ma centrum i peryferii, nie ma głębokości i wysokości, ponieważ jest wszechogarniającym, źródłem wszystkich moich dzieł, obejmującą Moje stare i Moje nowe ciało i wszystkie istoty, które tam żyją.

Jednak pamiętaj, że moja Świadomość jest w tym samym czasie Jednym z Energią / Shakti. A Shakti jest Mocą Manifestacji, ale także Mocą wyzwolenia z niewoli Kreacji.

Na przykład twoje fizyczne ciało jest manifestacją, istniejącą na mojej starej postaci, i jako takie nie jest bez formy, ale pojawia się w określonej formie i wymiarach. Dlatego pytanie jest, czy skupiasz się na formie, czy czystej świadomości, na cząsteczkach czy falach, można powiedzieć.

Do zjednoczenia ze Mną w medytacji Yogi ziemia - niebo, wymaga się zgodności ciała, w odniesieniu do mojego ciała. Jest to tylko kwestia punktu widzenia.

Z punktu widzenia ciała, możesz połączyć się z moim Planetarnym wewnętrznym rdzeniem, i jeśli to zrobisz, Ja odpowiadam, jak wiesz, w sposób, który możesz dostrzec fizycznie - energetycznie i jako impuls w twoim sercu.

Gdy następnie połączysz się z centrum Galaktyki, które czujesz nad głową, i otrzymasz odpowiedź energetyczną, doświadczasz Mojej energii zjednoczonej z energiami z centrum galaktyki w twoim sercu. Te zjednoczone energie tworzą zupełnie nową Kwantową Energię, która przekazuje konkretne informacje. Oczywiście informacja ta przenosi również świadomość, i przejawia się w pewnej, unikalnej jakości światła, energii lub Shakti.

Świadomość tej informacji, nie może być jednak w porównana z wszechogarniającą Świadomością, jaką postrzegasz Mnie i która nie ma właściwości, jak opisano powyżej, a które nie zna Centrum lub peryferii.

Chociaż świadomość Informacji, która oznacza moją Unię z  Galaktycznym Centrum w twoim sercu, wydaje się również być nieskończona, to jest inna od Wszechogarniającej Świadomości, przez atrybut jakości. To jest jak nakładka na Wszechogarniającą Świadomości. Ale to nie jest identyczne z Nieuwarunkowaną Świadomością, tą "pustką", ciszą neutralną i cichą, jak oko cyklonu.

Raczej jakość unii między Mną i Centrum Galaktyki nosi cechy wibracji lub manifestacji.

Większość ludzi nie uważa Mnie za Czystą Świadomość, ale są przede wszystkim postrzegają Moje fizyczne i energetyczne istnienie. Ale kto postrzega mnie jako Czystą Świadomość, udziela mi pełnej swobody rozwoju i wznosi moje fizyczne istnienie w sposób, który nie jest regulowany lub kierowany przez ograniczone umysłowe programy i wspiera bezpośrednio ewolucyjny skoku w przeze Mnie pożądany najwyższy potencjał.
 

Dlatego w rzeczywistości, nie oddalasz się ode mnie, ale jesteś zjednoczony ze Mną fundamentalnie, gdzie jesteśmy Jednym z Wszystkimi i Wszystkim! I dziękuję ci za to!

Pamiętaj jednak, że nie ma w tworzeniu punktu zerowego samego w Sobie, gdyż to jest kolebka wszystkich możliwości i kreacji.  Jest jeszcze punkt spokoju, w którym każde ludzkie serce powinno przejść na emeryturę. Bo to jest tło, na którym nowe kreacje pojawią się w ich możliwie najwyższym, Boskim Potencjale. Dlatego też są one całkowicie zgodne z Wolą Najwyższego Stwórcy, nietkniętą przez jednostki mniejszej woli, które muszą podlegać ograniczeniom.

Kto chce wziąć udział w stworzeniu Mojego Nowego Świata w sposób najdoskonalszy, może to zrobić, podczas wejścia punkt zerowy Serca, i wtedy, przez wykroczenie poza osobistą wolę, Obserwuje pojawianie się nowej Kreacji!

Odkryjecie, że pierwszą kreacją praca w tym procesie jest Miłość, która wznosi się jak poranne słońce, lub która rozwija jak zapach rozkwitu, wspaniałej czerwonej róży.
I linia planu pojawi się, a na jej horyzoncie ekstaza radości promieniuje swoją obecność wszędzie. Możecie zaobserwować na tej linii planu wszystkie Kreacje, które stanowią Moją Nową, pięciowymiarową Egzystencję.

Te Kreacje rodzą się w czystej, niepodzielnej Świadomości Serca, i nie są tworzone przez umysł, który jest oparty na sferze podwójnych par, które były wykorzystywane do tej pory przez większość ludzkości w manifestacji.


Taki umysł zawsze tworzy świat, który naśladuje prawa dualności. Nie może zatem stworzyć prawdziwego Boskiego świata Jedności, ponieważ tworzy z zamiarem otrzymania oddzielonych od siebie obiektów, wielkich lub subtelnych. Nacisk kładziony jest na odrębność świadomości, który ogranicza się do zwykłej świadomości mózgu.

Tak długo, jak wasz mózg nie jest przekształcony jeszcze, i funkcjonuje w dwóch, oddzielonych od siebie połówkach, działa ze świadomością, że nie jest w stanie służyć Czystej Woli Najwyższego Stwórcy. Dlatego nie zaleca się wykorzystywać jedynie na mózgu jak instrumentu przynoszącego Nowe kreacje. On po prostu nie może tego zrobić. Światy stworzone w ten sposób, są zawsze ograniczone, uszkodzone  i podlegają prawom dualności i separacji.
 

Gdy wasze istnienie już coraz bardziej się zmienia, przez obecność nowej wschodzącej świadomości i jej potężnych energii, będziecie mieć trudności, aby manifestować swoje pragnienia, tak długo, jak pracować ze zwykłymi częstotliwościami mózgu.

Aby Płynąć z Nową Kreacją, konieczne jest, aby wejść w swoje serce, aby znaleźć przestrzeń ciszy i Czekać na sygnały, które zjednoczą wasze nowo rozwijające się życie z Wolą Najwyższego Stwórcy. W tej Unii doświadczycie Jedności, której wszyscy pragniecie. Ze względu na tę Jedność również wasze Prawdzie Boskie i autentyczne Kreacje będą się rozwijać, dzięki czemu Wasze indywidualne kreacje są w doskonałej harmonii z Kreatywną Intencją Najwyższego Stwórcy.

Obejmuję Was wszystkich moim błogosławieństwem i Moją Miłością! Niech te słowa inspirują i prowadzą was w kierunku Boskich Czynów.

JESTEM GAIA!
 

Przekaz przez Ute
22 listopada 2012
Channeler: Ute
http://radiantlyhappy.blogspot.com.au/2012/11/gaia-creation-from-heart.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz