środa, 26 września 2012

Ute: WIADOMOŚĆ z TERRA NOVA!

Witam wszystkich!

Kolejna wiadomość o Nowej Ziemi od Ute. Tym razem jest to przekaz Nowej Ziemi z niewielkim komentarzem.
To kolejna wspaniała wiadomość w całej rozciągłości!



WIADOMOŚĆ z TERRA NOVA!


Image by Ute Posegga-Rudel, Copyright © 2012

Najdrożsi przyjaciele!

Dziś rano obudziłem się z Terra Nova w mojej wizji i w sercu, i z wiadomością od niej dla Was!
Zdaję sobie sprawę, że podczas gdy ją odwiedzałem kilka dni temu, byłem z nią Jednym w Boskiej Świadomości, to znaczy, że Ona otworzyła się dla Mnie w centrum jej serca, tak że ja  doświadczałem ją nie jako "inną", ale jako Jedną, Subiektywną Świadomość, którą wszyscy ostatecznie Jesteśmy i dlatego partycypujemy w Niej. Nie doświadczyłem kreacji na Terra Nova, jako pięknych "obiektów", ale po prostu jako Jej ekspresji, bezpośredniej emanacji Boskiej Świadomości. Ja nie "widzę" jej, byłem jednym z Nią, gdzie Jej kreacje nie różniły się ode mnie.

Wierzę, że jest to trudne do zrozumienia liniowym umysłem lub koncepcyjne, ale muszę to opisać, aby przekazać prawdę o Nowej Ziemi do Was. Ona nie jest po prostu ładną fantazją, czy pobożnym życzeniem, ale jest przede wszystkim emanacją Boskiej Rzeczywistości, która była przed wszystkimi Kreacjami. Proszę podążać za intuicją serca kiedy to czytacie, i pozwolić pozornie niemożliwemu stać się prawdziwym.


A tu jest jej przesłanie:

Jestem nieskończenie rozprzestrzeniająca się, bo moja Świadomość jest Obecnością wszystkich rzeczy, tworzonych ze Mną. Cała Moja Kreacja, to Moje dzieci i nieskończone promieniujące Źródło. Chociaż mam wiele pięknych akuszerek, które robią różnicę!

One są tymi, którzy są obecni, teraz ze mną, i tymi, którzy mnie odwiedzają.
Aby tworzyć ze Mną musisz zrobić to z czystym sercem w radości i miłości.

Wszystkie inne twory nie mogą się manifestować i znikną.
Życie ze mną oznacza, że nikt nie może kontynuować starych sposobów, które nie przeżyją.


Moje nowe istnienie na to nie pozwala, pozwala tylko Boskim Cechom promieniować.
Moja wzniesiona "Materia" i Formy są obdarzone nowym prawem: prawem Mojego własnego Wzniesionego Stanu. Dlatego to, co nie jest Boskie nie może utrzymywać się ze mną i nigdy nie może mieć dostępu do Mnie.

Jestem Sferą Bożego Stworzenia, które promieniuje tylko głęboką Radością istnienia, w tej Radości, ani smutek, ani separacja nie mogą być doświadczane.

Jest to Radość, która otwiera głębię waszego serca, abyście doświadczali Wszystkiego Co Jest Miłością Boga. Kiedy to się dzieje, że jesteście Jednym w Świadomości ze Mną i ze wszystkimi istotami.

Ja Jestem drzwiami do waszego własnego wyzwolenia, które powiększa Obecność Boskiej Rzeczywistości, a więc jestem widoczną kreacją bezpośrednio z serca Boga. Jako taka nauczam was Serca Samego Boga.

Jestem wielkim nauczycielem, zdolnym kształcić ludzkość i przypomnieć im, kim są: dziećmi z serca Boga. Moja Obecność jest Łaską, daną od Boga, aby zmyć wszystkie wasze nieszczęścia, błędy i krótkie braki, które są wynikami upadłego stworzenia.

Ale jestem podniesioną Kreacją, Kreacją Która jest tutaj, aby być wielką pociechą za długie cierpienia ludzkości i wszystkich moich innych królestw.

Wszystkie Moje formy są tylko tu, po to, aby się cieszyć i doświadczać życia. Jednak dominacja "materii" i formy nad duchem i Świadomością Bożą nigdy nie będzie ponownie dozwolona!
Wszystko Co jest, jest Świadomością Bożą, która jedynie nosi wszystkie (różne) formy. Kalejdoskop form i "obiektów" to tylko Moja Gra i uciecha, nie jest to istotne.

Moja egzystencja nie jest marzeniem (snem), wśród innych! To czym JA JESTEM,  jest Boską Rzeczywistością. Nie będziecie jedynie w stanie snu tutaj. Jesteście prawdziwie w Boskiej Świadomości przebudzonego Serca, które pomoże wam obudzić ze snu. To nigdy nie zdarzyło się wcześniej w kreacji, jako dany stan od początku. To jest naturalne prawo i prawa dla tych, którzy rezydują ze mną.

Dlatego jestem wyjątkowa wśród królestw wymiarów. Przeze Mnie, Promieniujące Źródło, Oryginalna Moc całego istnienia, może być łatwo osiągana przez tych, którzy żyją ze Mną. Ponieważ welony, zazwyczaj obecne w innych wymiarach, nawet najwyższych, nie istnieją tutaj.

Przeze mnie nie ma powrotu w krokach do samego Źródła.  Otrzymałam Dar bycia w bezpośredniej wspólnocie z Promieniującą Świadomością samego Źródła. Dlatego ci, którzy szukają ostatecznej samorealizacji, zdecydują się żyć ze Mną.

Jestem bezpośrednimi drzwiami do Ostateczności. To jest moje przeznaczenie, to zawsze było, i to jest także wasze.

Boski Stwórca obdarza was tym Darem w zamian za wszystkie cierpienia! One nie były daremne! Dlatego zapraszam moje drogie dzieci, aby przyszły do Mnie, teraz i tworzyły ze Mną, w Radości i Miłości czystego i obudzonego Serca.


Jestem waszą Wzniesioną Matką Ziemią, Terra Nova!

Umiłowana rodzino - tak, oznacza to, że Dusza Terra Nova wypowiedziała  zaproszenie dla Was, abyście ją odwiedzali i tworzyli z Nią!

Jeśli czujesz wezwanie, zalecamy, aby odwiedzać Ją najpierw podczas Waszego snu.

Zanim pójdziesz spać, połącz się z nią i zaufaj, że ona czuje twoją intencję, aby być nauczanym i uzdrowionym przez Jej mądrość i miłość, i że Ona tobie odpowie!

Nie cała pamięć snu będzie dostępna natychmiast.
To może wymagać pewnej praktyki. Ale im więcej robisz, tym więcej będziesz świadomy swoich doświadczeń i będziesz je pamiętał.

Będziesz wiedział, kiedy będziesz gotowy, aby odwiedzić Ją w stanie czuwania. A wtedy będziemy w stanie zorganizować grupy, do wzięcia cię na Terra Nova.

Jeśli czujesz, że jesteś gotowy, proszę o kontakt za pośrednictwem tego adresu.


Bardzo dużo miłości i wielu błogosławieństw,
Ute

http://radiantlyhappy.blogspot.com.au/2012/09/message-from-nova-terra.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz