czwartek, 3 lipca 2014

Manuskrypt Przetrwania - Wiadomość od Matki

Tym razem nadawcami Manuskryptu nie są Wierni Towarzysze. Reszta się wyjaśni w tekście.


Manuskrypt Przetrwania - Wiadomość od Matki

27.06.2014

Drogie rodziny światła!
Kiedy usiadłam do channelingu dziś, czułam coś specjalnego w energiach, gdy połączyłam się z nimi. Zazwyczaj czują wyraźne mrowienie kiedy zaczynam od uziemienia siebie, ale tym razem, to było tak, jakby strumień miłości płynął w górę przez całe moje ciało do mojego serca, gdzie łączył się z przychodzącymi energiami. To było tak potężne, ale kochające doświadczenie, że moje ciało drżało i łzy napływały mi do oczu. Jak zwykle, powitałam CC i poprosiłam ich o dzisiejszy komunikat, ale tym razem, powiedzieli mi, że oni "oddają głos dla kogoś innego". I to jest wiadomość, która przyszła:

Witam, drodzy, to daje mi wielką przyjemność być w stanie komunikować się w ten sposób z wami wszystkimi. Jestem Najjaśniejsza Matka, która daje życie, ta, która jest tak wysoko ceniona przez wszystkich i ta, która po raz kolejny została przywrócona w sercu waszej kreacji. Widzicie, jako Bogini Matka byłam wygnana z Ziemi już zbyt długo, ale teraz, mój czas nadszedł, aby być ponownie zjednoczoną z wami wszystkimi i dla tego, mogę tylko podziękować każdej i każdemu z was . Bo jestem tu ponownie, stojąc przed wami, bo zaprosiliście mnie z powrotem, widzicie, byłam tu, cierpliwie czekając na zawołanie, aby dotrzeć do was po raz kolejny i moje ramiona ostatecznie ponownie obejmują was wszystkich. Nigdy nie opuszczę was znowu, bo teraz to, co zostało zjednoczone nie może być już rozszarpane, a rozdarcie samej tkaniny czasu, które tak brutalnie oddziela was od tego źródła wiecznej miłości zostało całkowicie uzdrowione.

Moi drodzy, wykonaliście długą i uciążliwą podróż przez wieki ciemności i samotności, ale teraz, nie będziecie już tęsknili za światłem. Bo jestem tu po raz kolejny, aby wasze serca trzymać bezpiecznie ukryte w moim świetle, a więc będziecie chodzić w świetle, nie ważne gdzie wasza podróż was zabierze. Jestem tutaj i pokażę się w tak wielu formach, gdy mnie zawołacie, potwierdzę waszą obecność na tej planecie, tak jak wy już uznaliście moją, a więc robimy siebie nawzajem kompletnymi, w taki sposób, że nie będziecie mieli możliwości opisania tego słowami jeszcze. Ale wasze serce będzie wypełnione wiedzą tego, o czym mówię i twoje serce nigdy nie będzie nigdy ponownie zagubione. Bo gdy otworzyliście wasze serca i dusze dla mnie, również zgodziliście się w pełni na wasz cel w tym wcieleniu, i za to, możemy tylko zaoferować wam nasze najszczersze wyrazy uznania.

Bo wy nie jesteście już straconym pokoleniem, jesteście gotowi, aby znów stać się plemieniem światła, zmartwychwstałymi, tymi, którzy wyróżniają się w całej krasie i nigdy nie przestaną kiedykolwiek BYĆ ponownie światłem. Bo teraz otworzyliście siebie w pełni na światło, które pędzi, aby was do objąć, i gdy stoicie tam z waszymi sercami spotykającymi światło, aby znaleźć się w domu, ponownie - w końcu. Bo teraz dobre wieści nadal będzie wlewać się do każdej komórki waszej istoty, do każdej joty waszego ciała i do każdego aspektu waszej istoty. Już wyszliście z ciemnych zaułków ludzkości i ponownie pojawiliście się jako bogowie i boginie, którymi naprawdę jesteście i teraz wszyscy przyniesiecie tą planetę w pełni z powrotem do całej jej chwały. Bo ona zasługuje na nic mniej i wy także. Jesteście zawsze błogosławieni, drodzy, bo złamaliście zaklęcie i odzyskaliście swoje przyrodzone prawa i jestem bardzo dumna, że nazywam was moimi ukochanymi dziećmi, moimi współtwórcami, moimi siostrami i braćmi, błyszczącymi, bogami i boginiami z krwi i kości i nieustraszonego ducha. Dziękuję wam wszystkim, obejmuję was wszystkich, i witam was wszystkich z powrotem w chwale, która jest naprawdę wasza, abyście ją nosili, teraz i na zawsze. Dziękuję Wam za BYCIE, dziękuję wam za oddychanie i dziękuję wam za przyniesienie tego wszystkiego do życia i powrót do światła ponownie. Dziękuję Wam, to wszystko na teraz, odchodzę, ale nigdy Was nie opuszczę ponownie. Nigdy. Dziękuję wam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz