poniedziałek, 25 lutego 2013

Stwórca, Michael: Każdy jest ciałem znacznie bardziej ogromnym

Witam ponownie!

Dzisiejszy przekaz AA Michała jest bardzo krótki, bo oddaje głos Stwórcy, który zachęca nas do nieustawania w determinacji osiągnięcia celu ostatecznego - "świata, który służy wszystkim".
Zapowiadane są jakieś wyboje. Po mojemu jest to przygotowanie nas na intensyfikację wydarzeń, z grubsza nie wiadomo o co chodzi, ale plamy na słońcu szybko rosną, a na ziemi też nie da się powiedzieć, że panuje cisza, choć na razie względny spokój.
Krótko mówiąc, coś się szykuje.

Każdy jest ciałem znacznie bardziej ogromnym, niż możecie sobie wyobrazić. - Stwórca, Michael

Dzisiejsza wiadomość jest krytyczna dla waszego zrozumienia aktualnej sytuacji.
I w związku z tym mam zaszczyt stać z boku i poprosić Stwórcę, by wyraził to bezpośrednio.

Stwórca

Moi synowie i córki Ziemi, zwracam się bezpośrednio do was w tym dniu, aby wyrazić moje głębokie gratulacje za wasze osiągnięcie tego istotnego punktu w podróży, który wy nazywacie Wzniesieniem.

Szybko znajdziecie się w wirze przemian. Aktualnie jesteście w środku tego już od kilku lat, ale mimo, że mówiliśmy wam o zmianach, miały one taki charakter, że byliście, w przeważającej części niezdolni ich zobaczyć. To ma się zmienić nagle.

Natura manifestacji jest taka, że to, co może być widoczne dla waszej trzeciowymiarowej wizji jest tym, co wydarza się na końcu. Gdy rozejrzycie się w obecnym cyklu wydarzeń, powinniście być w stanie zobaczyć teraz wyraźnie początek tego, co było wam prognozowane przez jakiś czas. Tak naprawdę nie jest to początek, widzicie. Jest kontynuacją. Ale to początek tego, co jest odczuwalne dla Was.

My, którzy widzimy prawdopodobieństwa, przyczyny i skutki, i widok istnienia, który zaledwie zaczęliście podejrzewać, widzieliśmy to, co wy możecie nazwać "długim czasem". JA, jako Stwórca, ustaliłem wyniki tych wydarzeń. JA również stwierdziłem, że wy możecie osiągnąć wynik w jakikolwiek sposób i metodą, jaką sobie wybierzecie. I dla każdego z was indywidualnie, w każdym czasie, który wybierzecie. Wiemy, że nie rozumiecie tych pojęć jeszcze, ale wkrótce zaczniecie rozumieć.

Moim głównym celem wystąpienia dzisiaj jest zachęcenie was do podwojenia swojej determinacji, aby widzieć przez. Mogą być pewne wyboiste plamy na następnym odcinku tej drogi, i chciałbym, aby nikt z was nie wypadł z waszej ścieżki od celu. Jeśli jednak utrzymacie wasze umysły w skupieniu i zaufacie w proces, wszystko będzie dobrze. Jak widać, coraz bardziej zdumiewające rzeczy dzieją się wokół Was, po prostu odhaczcie je na wykazie niezbędnych zmian na drodze do ostatecznego celu, a my pożyczymy to wyrażenie od jednej z waszych grup, bo to kochamy: "świat który działa dla każdego" (jako ostateczny cel tutaj). Prawda, ale czy rozumiecie trochę więcej, że każdy jest ciałem znacznie bardziej ogromnym, niż możecie sobie wyobrazić.

Jestem zadowolony z tej okazji dzisiaj. Powodzenia i bądźcie w radości.

24 lutego 2013
Channeler: Ron Head
http://oraclesandhealers.wordpress.com/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz