niedziela, 2 czerwca 2013

Następne 10 dni to dni Inicjacji AA. Michała

Witam wszystkich!

Tutaj mamy ciekawostkę, zapowiedź następnych 10 dni jako okres inicjacji w wyżej wibrującej energii, dla tych co są gotowi na to. Jednym z efektów będzie odczuwanie obecności wyżej wibrujących bytów.

Następne 10 dni to dni Inicjacji AA. Michała

AA Michael:

Drodzy synowie światłości. Nadszedł czas, jeszcze raz Ja wzywam was do przyłączenia się do mnie w najwyższych sferach istnienia, do procesu inicjacji, aby podnieść waszą energię do wyższego stanu wibracyjnego bytu.

Ci z was, którzy są gotowi, aby spotkać Wasze prawdziwe Ja, którzy są gotowi, aby odkryć swój prawdziwy potencjał, powinni wejść w światło w ciągu najbliższych 10 dni. Niektórzy z was, będą wezwani w głębokim stanie medytacyjnym, inni będą wiedzieć, że to jest czas, jeszcze innych proszę, aby świadomie wzywali mnie - AA Michała, tak, żebym mógł Was poprowadzić i pokazać prawdziwą manifestację waszego istnienia i udzielić wam darów, które jesteście gotowi odkryć.

Wystarczy przejść w stan medytacji i poprosić o mnie AA Michała i Wzniesionego Mistrza waszego czasu, abyśmy przyszli i połączyli się z Tobą w kręgu światła i miłości. Gdy jesteście w stanie medytacji, ci z was, którzy są gotowi na proces inicjacji mający nastąpić teraz doświadczą naszej obecności.

Stoimy przy Was. Jesteśmy gotowi powitać Was w świetle drogie dzieci. Wezwijcie nas w tym momencie, a bramy rzeczywiście otworzą się raz jeszcze. Najbliższych 10 dni waszego czasu linearnego, są dniami inicjacji AA Michała do waszej prawdziwej najwyższej percepcji i potencjałów.

Ja AA Michał jestem z wami. Kocham was. Żegnajcie teraz.

02 czerwca 2013
Channeler: Anna Merkaba - ©
http://sacredascension.blogspot.com/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz