sobota, 24 stycznia 2015

Anarchistbanjo - wiadomość na Księżyc w nowiu

Witam wszystkich!


Kolejny post Joe'go jest równie interesujący. Na swoim przykładzie, ale precyzyjnie opisuje jak mają się rzeczy w sferze energii aktualnie.


Anarchistbanjo - wiadomość na Księżyc w nowiu

21 stycznia 2015
Autor: Anarchistbanjo

Minęło kilka tygodni i czas, aby dać pewne aktualizacje w tym, co dzieje się w ruchu wznoszenia Gai oraz w ogóle w astralu.

Byłem niezdecydowany w sprawozdaniu, ponieważ większość tego, jakie mam doświadczenia było o charakterze bardzo osobistym, gdyż mój boski odpowiednik, który mieszka w całym świecie, i Ja mieliśmy wyzwanie w połączeniu naszych własnych energii dla tworzenia, doświadczania i aktywowania nowych wzorców mężczyzny / kobiety dla nowych elfów. Musieliśmy pracować przez występujące głównie niezrozumienia, które występowały, gdy członkowie płci przeciwnej starali się ze sobą komunikować. To nie było łatwe, ale jest łatwo teraz.

Być może najbardziej niezwykłym aspektem tej jedności jest "rezonansowa miłość". Rozumiem przez to, że energie spontanicznie połączyły i zintegrowały z nami czakry na wszystkich poziomach, tak, że każde odczuciea, myśli i emocje odczuwane w jednym centrum są natychmiast przekazywane przez rezonans do wszystkich innych, tak samo jeden kamerton powoduje, że kolejny wibruje tą samą wysokością i częstotliwością. To odczucie było czystym niebem, kiedy energia była dobra, ponieważ rozbrzmiewała przez wszystkie części naszego ciała i czystym piekłem najgorszego rodzaju, gdy muzyka stała się kwaśna.

Stopniowo wydawało się, że te czakry lub ośrodki stapiały się ze sobą i zostały zastąpione przez nowo zrodzone "słońce", które paliło się w naszych duszach dając miłość i światło. Mogliśmy dosłownie czuć inną osobę wewnątrz naszego serca przez cały czas i jeśli ktoś czuje silne emocje, jakie inny czuje, również za pośrednictwem tego rezonansowego linku.

Dla mnie osobiście, jako mistrza wzniesienia Gai czułem, że zrobiłem tyle, ile mogłem, i moja energia była przenoszona do mojego partnera jak przekazywanie pochodni.

Muszę coś powiedzieć na ten temat. Jestem bardzo silnym pracownikiem energii na najniższym poziomie, ale to, co mogę zrobić z moją energią jest ograniczone i zawsze było. Mogę chronić i powodować, że rzeczy rosną, mogę zablokować, zapobiec i zniszczyć wszystko, co nie jest zgodne z nowym planem lub wzorem; ale ja nie mogę i nigdy nie mogłem stworzyć z mojej energii. Tylko kobiety mogą tworzyć i ona musi mieć wymieszane obie energie męską i żeńską w celu tworzenia!

Więc mogłem powstrzymać złoczyńców, zapobiegać, żeby złe rzeczy się nie działy i niszczyć rzeczy uniemożliwiające wzniesienie Gai, ale nie mogłem pomóc Gai tworzyć jej nowe ciało. Tylko odpowiednik mojej boskiej części może to zrobić. (Jak również te wszystkich nowych elfów!)

Więc to, co się dzieje było przelewaniem mojej energii do mojego boskiego odpowiednika i jej uczenie się, jak dostosować się do niej i korzystać z niej przez zmieszanie jej z jej własną energią. Było poczucie pilności w tym wszystkim i wiele razy czuliśmy się tak, jakbyśmy ledwo oczyścili jakiś termin (linię graniczną).

Tak było w przypadku, aż do tego weekendu, kiedy mój boski odpowiednik zaczął aktywnie tworzyć po raz pierwszy. Była konfrontacja ze starożytną energią "ciemnej matki" i wydalanie jej z "nowego wzoru" czy planu, jako nie będącej w harmonii z nowymi energiami, które były doskonale w równowadze męskiej / żeńskiej. Te obelżywe energie "ciemnej matki" miały być zastąpione energią "Boskiej Matki".

Wygląda więc na to, że choć moje bitwy były przewalczone i wygrane, mój boski odpowiednik nadal napotkał pewne bardziej szkodliwe i toksyczne energie, które potrzebowały być skonfrontowane i odrzucone. Są to energie, które nigdy nie były wprowadzane do świadomości przed tym.

Podejrzewam, że coraz więcej raportów będzie zapisywanych z tego rodzaju działalności, gdyż ja już nie jestem bezpośrednio zaangażowany w proces twórczy wznoszenia Gai.

Podsumowując Gaia rozpoczęła twórczy proces manifestacji fizycznej i pierwszym krokiem jest wyeliminowanie energii "ciemnej matki" jako nie zgodnej z nową energią "rezonansowej miłości".

2 komentarze:

  1. szczerze? to nie rozumiem tego procesu łączenia w sobie energii męskiej i żeńskiej, zrównoważenie tak, ale połączenie w jedno? jeśli jest się w ciele? przecież zawsze będzie przeważać płeć...a może on mówi o fizycznej partnerce?
    może ktoś mi to choć trochę rozjaśnić?

    OdpowiedzUsuń
  2. Odczucie nieuwarunkowanych emocji i uczuc w tym samym czasie (myslenie prawo-polkulowe), przynajmniej ja to w ten sposob rozumie ;)

    OdpowiedzUsuń