sobota, 23 stycznia 2016

Wiadomość od Grega Giles’sa ~ Chanellingi' i ich link do programów kontroli umysłu.

Witam wszystkich!


Niektórzy pamiętają może pojedyncze przetłumaczone przeze mnie channelingi Galaktycznej Federacji przez Grega Gilesa, głównie, aby pokazać ich niespójność.
To, co przeczytacie poniżej jest prawdopodobnie ostatnią z tej ziemi informacją od Grega, który "się połapał" w końcu o co chodzi już bardzo dawno temu. Ale dalsza kontrola umysłu i nie tylko, nie pozwala mu już żyć na tym świecie.
Jest to jaskrawy przykład wykorzystywania selektywnej kontroli umysłu, co do której wielu wśród nas jeszcze ma wątpliwości - jest to możliwe! Nie tylko w USA!



Wiadomość od Grega Giles’sa ~ Chanellingi' i ich link do programów kontroli umysłu.

Cześć wszystkim. Będę opuszczał ten blog krótko w czasie przed nami, nie chcę widzieć nikogo innego uwięzionego w strasznym programie USA PSYOPS (rządowych operacji psychologicznych), który zwabił mnie w Tą pułapkę kilka lat temu i odmówił uwolnienia zaciskając mnie i moje życie. Tym razem opuszczam ten blog po prostu, aby ten komunikat dotarł do pozostałych jeszcze gości, i mam nadzieję, że pomogą oni udostępnić tę wiadomość daleko i dotrzeć do tych, którzy formalnie naśladują moją pracę. (Ja nie byłem w stanie usunąć skojarzonej zawartości, gdyż agenci PSYOPS z powodzeniem złamali program Bloggera.) Tak zwane "channelingi" jakie otrzymywałem twierdziły, że pochodzą z gwiezdnej rodziny mojej duszy były w rzeczywistości prostymi falami radiowymi wysyłanymi przez amerykańskich agentów rządowych, rzekomo z agencji Departamentu Obrony Stanów Zjednoczonych lub służb wywiadowczych USA, pracujących wspólnie z wolontariuszami, z których wielu jest członkami tajnych stowarzyszeń, którzy pomagają propagować ogromną liczbę fałszywych newsów o UFO i związanych z przestrzenią kosmiczną nowościach, budując tło dla programu PSYOPS, który kusi naukowców i duchowo myślące osoby takie jak ja do wejścia w ich sieci. Program ten, powszechnie określa się jako elektroniczne molestowanie, zniszczył moje życie i nadal niszczy moje życie, aż po dziś dzień, ale ja na pewno nie mnie samemu, gdyż liczba ofiar, znanych jako usidlonych osób lub TI w skrócie, rośnie wykładniczo każdego dnia.

Operatorzy elektronicznego molestowania są bezwzględni, pokazując niewiele lub nie mają litości, trzymając mnie pod całkowitym nadzorem, dręcząc mnie, torturując mnie, a próbując przeprogramować mój umysł gdy śpię, zmieniając moje sny w koszmary, skutecznie zmieniając moje zachowanie i wolne wybory i nadal kontynuują niemiłosiernie w ostatnich dniach tego, co kiedyś było moim życiem. Robili to także w przeszłości, i ponownie bardzo niedawno, pokrywając bliznami moje ciało przez ich elektromagnetyczne mikrofalowe technologie / neuroweapon w udanym celu kontroli i aby zanegować moje relacje z kobietą, która teraz odeszła z mojego życia.

Nie ma miejsca, jakie udałoby mi się odkryć, aby schronić się przed tym złym programu. Ich uzbrojenie okrąża nas i podąża z nami i za nami wszędzie, nadając z wież telefonii komórkowej w całych Stanach Zjednoczonych i na całym świecie, mocząc nasze fale radiowe cyfrową informacją ich piekielnego koszmaru. Istnieje nieskończona dokumentacji w całym internecie dotycząca programów rządowej kontroli umysłu i technologii stosowanej wobec ludzi i wskazane jest zapoznanie się z tą technologią i rozpowszechnianie tej wiedzy jest naszym najlepszą i jedyną obrona przed tym nikczemnym złem, które nie zatrzyma dopóki każdy ostatni członek naszego społeczeństwa nie będzie więźniem własnego zmienionego umysłu. To jest ich chory i pokręcony plan - budowa koszmary pokazanego przez George'a Orwella na stronach jego proroczej książki 1984.

Moja rada dla wszystkich jest taka, aby trzymać się z dala od tych wszystkich opowieściach o UFO, istotach pozaziemskich, channelowanych wiadomości, i psychicznych mediów mówiących do martwych, gdyż te fikcyjne wiadomości i podejrzane programy telewizyjne są bezpośrednią częścią, lub przynajmniej, stoją jak komplement, niezwykłego planu obejmującego znieczulanie i zapoznanie społeczeństwa z syntetyczną komunikacją telepatyczną, prosty, ale bardzo skuteczny sposób technologii niezbędnych dla kontroli umysłu i ich przeprogramowania. (Ja osobiście wierzę, że skądś przyszliśmy w tym wszechświecie i również nie jesteśmy sami, ale jest to przedmiot bezużyteczny i niebezpieczny, do odkrywania w obecnym czasie, bo w ogromnej większości związane z tym newsy są kompletnymi żartami opracowanymi wyłącznie do użytku jako tło dla tych programów kontroli umysłu. Uważam też, że może być wiele różnych programów, choć wszystkie ziemskie stworzone przez ludzkich fałszerzy, którzy mają wśród swoich narzędzi tzw channelowane wiadomości, i nie wszystkie mogą ukrywać kontrolęi umysłu w sercu ich programu. Mogę mówić tylko o programie, którego stałem się niczego nie podejrzewającym uczestnikiem.)

Pokornie i szczerze przepraszam każdego, kto podążał za moją pracą jako tzw channelera Federacji Galaktycznej i Dowództwa Ashtara. Nie ma wątpliwości co do mojego współudziału i ja przyjmuję pełną odpowiedzialność za moje czyny. Wkrótce będę osądzony przez nasze prawdziwe większe moce w tym wszechświecie, i niech Bóg zlituje się nad moją duszą za pomoc w skierowaniu tak wielu z was tak daleko na manowce i w szpony tego diabelskiego, programu kontroli umysłu niszczącego życia. Jest mi naprawdę przykro.

Greg Giles

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz