piątek, 1 stycznia 2016

Anarchistbanjo - Hołd dla pierwszej fali Wzniesionych

Witam wszystkich w Nowym Roku!


Kolejny odcinek to hołd dla pierwszej fali wzniesionych, oni swoje już zrobili i są bezpieczni, niestety kolejna fala ma w.g Joe'go chyba jeszcze trudniejsze zadanie.


Anarchistbanjo - Hołd dla pierwszej fali Wzniesionych


06 grudnia 2015
Autor: Anarchistbanjo

W moim ostatnim poście starałem się znaleźć słowa dla czegoś, co starałem się wyrazić, coś, co wydarzyło się ostatnio wewnątrz astralu. Teraz wydaje mi się, że jest więcej do powiedzenia na temat tej pierwszej fali wznoszących się i co osiągnęli i jak to wszystko będzie teraz szło do przodu.

Wzniesieni w pierwszej fali uzyskali ich moc poprzez sięgnięcie kosmicznej energii przez ich czakry korony, które mieli otwarte i rozwinięte do ich pełnego potencjału. Pracowali bez wytchnienia, aby zakotwiczyć tę energię w ramach nowej sieci energetycznej Gai. Energia ta jest nazywana również energią Jedności, ponieważ jesteśmy jednym i wszyscy jesteśmy częścią każdego innego. Nie ma różnic, ponieważ wszystkie są częścią Źródła.

Ta energia Jedności nie jest świadomie dostępna dla drugiej fali, którzy otwierają czakry trzeciego oka, jak i rozwijają ich pełny potencjał. Ta druga fala skorzysta z "Kosmicznej Świadomości" lub bezpośredniego postrzegania archetypowych rzeczywistości. Ta energia, gdy jednocześnie boska jest krokiem w dół od energii Jedności i uczestnicy drugiej fali nie są w stanie w magiczny sposób sprowadzić rzeczy do poziomu jedności jak to pierwsza waha zrobiła. Ta druga fala musi pracować i zmieniać archetypowe rzeczywistości przez centrum trzeciego oka. Jest to zupełnie inny rodzaj pracy, ale tak samo ważny.

Jako uczestnik pierwszej fali najpierw wykorzystałem energie czakry korony w 1991 roku i pracowałem dla zakotwiczenia ich w ziemi od zawsze. To było trudne zadanie, gdy przynosiłem je z poziomu na poziom w moim ciele fizycznym jak tak robiło to wiele innych. W tym procesie ja przemieniałem zarówno moje własne toksyczne energie i również te z Gai i ludzkości w ogóle. Wszyscy nauczyliśmy się przemieniać trucizny w lekarstwa.

Ale istnieje granica i koniec. Ja pracowałem 60-80 godzin w tygodniu większość mojego życia w fabryce z pracą typu dla pracowników niewykwalifikowanych. Byłem tylko trybikiem w maszynie tak jak wielu innych, którzy ciężko pracują dla płacy minimalnej. W ubiegłym roku odnotowałem zarówno poważne problemy zdrowotne i utratę mojej pracy w weekendy. W wieku 58 lat nie jestem już w stanie i nie pragnę pracować w weekendy, aby związać koniec z końcem. Więc podjąłem świadomą decyzję, aby po prostu pozwolić dziać się tym rzeczom, za które nie mogę zapłacić. Energetycznie to zakwalifikowało mnie z konformisty na wygnańca. Wiele osób ma lub są obecnie w obliczu takiej samej sytuacji. Wymagania prostego życia to za dużo dla przeciętnego człowieka, aby się utrzymać i w dużym stopniu wpadają w zadłużenia finansowe podobnie jak nasz naród.

Globalny system finansowy jest w pobliżu punktu załamania i nie mogę już dłużej wspierać mojego końca rzeczy w tej grze, więc wyszedłem. Inni są tacy jak ja, a nawet gorzej niż ja. Przynajmniej mam jeszcze moją całotygodniową pracę z jej skromną pensją.

Więc ja energetycznie zrezygnowałem z kolektywnej rzeczywistości. Zamiast tego moim celem jest wyłącznie rzeczywistość wznoszenia. Jako uczestnik pierwszej fali mogę wykorzystać zdolność do przekształcenia energii w pozytywny sposób. Mogę przemienić energię czakry korony na poziomie niższych energii i stworzyć całą rzeczywistość bez potrzeby zbiorowej niższej energii, z którą reszta świata zmaga się. Zerwałem więzi z moim kolektywnym światem i tylko moje energetyczne więzi z innymi z pierwszej fali pozostają i świat, który wspólnie stworzyliśmy!

Jedynym źródłem energii jakiego używam jest energia czakry korony, która jest transformowana w niższe energie i jest obecnie wykorzystywana w tworzeniu nowej rzeczywistości fizycznej. Więc wszystkie energie niższego poziomu są dla mnie dostępne, ale w stanie oczyszczonym lub podobnych warunkach. Już nie mogę przemieniać negatywnej energii zbiorowej świata i one zaczynają piętrzyć się przed drugą falą, aby się nimi zajęła.

Druga fala nie będzie w stanie przemienić jej tak, jak pierwsza fala to zrobiła i muszą współdziałać z nią fizycznie. Coś fizycznie musi być zrobione, aby zrobić to dobrze. W międzyczasie złe myślenie ludzkości dodaje się do już ogromnego obciążenia, które konfrontuje się z tą z drugą falą. Dlatego właśnie są oni znani jako wojownicy!

Podsumowując cała pierwsza fala osiągnęła limit tego, co było możliwe dla nich zrobić. Zapobiegli 3-ciej wojnie światowej, globalnemu nagłemu rozwaleniu gospodarki finansowej i utrzymywali rzeczy możliwie normalnymi tak długo, jak się dało. Nie mogą zrobić więcej i teraz są energetycznie oddzieleni od wszystkich innych, ponieważ wspólnie stwarzają nowy świat energii przez transmutację energii czakry korony, jak ja robiłem. Obecnie oni w magiczny sposób dbają o siebie i twórczą pracę, jaką robią dla bezpieczeństwa siebie i tych, których kochają.

Ta energetyczna separacja jest oddzieleniem od siatki Jedności Gai. Mogą oni pozostawać w sieci Jedności Gai i rzeczywiście są mile widziani w niej, ale udało im się osiągnąć status "nie-graczy". Mimo, że tworzą, to nie tworzą karmy!

Ta chroniona pierwsza fala może istnieć w tym świecie bez szwanku, nawet jeśli będzie globalna zapaść finansowa lub 3-cia wojna światowa! Lub mogą opuścić to, jeśli chcą! Pochodnia została przekazana tym z drugiej fali oraz tym, którzy pracują z trzecim okiem.

Składam hołd wszystkim moim braciom i siostrom! (z Pierwszej fali) Dobrze zrobione i dobrze spełnione!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz