niedziela, 13 grudnia 2015

Anarchistbanjo – Aktualizacja

Witam ponownie!

Jeżeli interpretacja Joe jest poprawna to ta jego aktualizacja porusza bardzo istotne kwestie dotyczące naszych wyborów (oczywiście nie chodzi tu o parlamentarne).

Anarchistbanjo – Aktualizacja


15 listopada 2015
Autor: Anarchistbanjo

W moim ostatnim poście wspominałem, jak różowego koloru energie teraz przenikają i napełniają nasz świat fizyczny. Jest to ogólna aktualizacja do tego posta. Natychmiast po tym poście poczułem, że coś bardzo istotne zostało zrobione i zastanawiałem się, co będzie dalej. Dzień lub dwa potem miałem sen / wizję. Czułem, że moje połączenie z duchowym światłem weszło we mnie, przeszło przeze mnie i poszło w świat, a ja zostałem w moim mroku. To było bardzo niepokojące dla mnie, bo moje duchowe połączenie ze światłem jest najważniejszą rzeczą dla mnie. Ale teraz jego już nie było. To zdarzyło się w innym śnie lub wizji o wzniesieniu Gai trochę czasu temu, w zeszłym roku i to było niesamowite, jak powtarzanie czegoś.

W tej wizji widziałem jak nowy wiek rozwija się w całości od końca do końca po czym również zabiera moje światło. Byłem niezadowolony i walczyłem z całą moją mocą, aby połączyć się z powrotem ze światłem duchowym, które istniało na koniec wieku lub cyklu. Udało mi się to zrobić i teraz istniałem poza nowym wiekiem podłączony do światła, które było poza nim. W tej akcji miałem zerwane moje połączenie z nowym wiekiem i nowym kolektywem.

Słuchałem twórczości Jakuba Boehme w pracy oraz o upadku Lucyfera. Według Jakuba Boehme Lucyfer nie posłuchał, nie biorąc swojego światła do centrum serca, ale zamiast tego pchnął je wyżej i na zewnątrz tego, co Bóg zamierzył. Przez duchową pychę wszedł w wyższe światło jego matki zamiast w światło jego boskiego odpowiednika który czekał jak jego narzeczona w centrum serca. Po słuchaniu tych słów zrozumiałem, że robię to samo, nie pozostając w moim centrum serca, a zamiast tego idę wyżej do światła i pomijam cały nowy wiek lub cykl, przechodząc do matki.

Tym razem postanowiłem pozostać w moim centrum serca, pomimo że stało się czarne i to tak, jakby pokryte przez skórzane uszczelki. Czułem się zupełnie sam w ciemności i ciemność wokół mojego serca i jego zablokowanie niepokoiło mnie bardzo, ale następnego dnia światło mojego boskiego odpowiednika przedarło się przez uszczelnienia i świeciło tam jak reflektor w ciemności, tak jak dziś. Znowu coś głębokiego zmieniło się. Coś z dawnej przeszłości zrobiono poprawnie.

Dziś rano miałem sen o młodym człowieku lub młodzieży, który był zagubiony lub znikł. On mógłby być moim synem lub synem kogoś, kogo znałem. Ja byłem ostatnim, który widział go wchodzącego do lasu na farmie ojca, gdzie dorastał. Był to mały skrawek lasu i wiedziałem, że nie było sposobu, aby się zgubić, więc nie martwiłem się. Ale nigdy nie wrócił! Po paru dniach zacząłem mówić ludziom, że muszą zadzwonić do szeryfa, żebyśmy mogli go szukać. Szukaliśmy, ale go nie znaleźliśmy. Następnie podczas jazdy autobusem wyjrzałem przez okno i zobaczyłem go leżącego twarzą w dół w potoku. Powiedziałem, aby zatrzymać autobus, ale kiedy podszedłem do wody nie było go tam. I nawet stałem w wodzie w tym samym dokładnie w miejscu, ale go tam nie było. Szukaliśmy w dół, ale nigdy go nie znaleźliśmy. Byłem zmieszany przez ten sen / wizję i szukałem jej rozumienia.

I w końcu zrozumiałem, że ten młodzieniec był kimś, kto wzniósł się z nami w nowe wody lub nowy ocean, ale postanowił wrócić, postanowił upaść z powrotem w stare energie. Nie był już z nami. Więc to, dzieje się teraz, gdy niektórzy, którzy się wznieśli, teraz wybierają powrót do życia w 3D. Ja nie mówię, że wiem co to wszystko znaczy, ale dzielę się tym jako czymś, co może przynieść komfort dla tych czekających, żeby coś się stało. Rzeczy dzieją się na swój własny sposób i w swoim własnym czasie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz