niedziela, 13 grudnia 2015

Anarchistbanjo - Różowe Energie Wzniesienia przenikają Gaię

Witam wszystkich!


Informacje o spływającej na ziemię różowej energii mieliśmy także z innych źródeł, ale obserwacje i interpretacje Joe'go idą o wiele dalej.


Anarchistbanjo - Różowe Energie Wzniesienia przenikają Gaię

08 listopada 2015
Channeler: Anarchistbanjo

Tak jak kompas, moje wewnętrzne wytyczne kierują się na najwyższy poziom duchowego światła, jaki mogę osiągnąć. Wczoraj rano wyczułem, jak to duchowe światło schodziło przeze mnie w Gaię i rozszerzało się wybuchowo na zewnątrz we wszystkie rzeczy. To było wcześnie rano. Kiedy się obudziłem i później wstałem wyczuwałem energię koloru różowego promieniującą ze wszystkiego, jakby z samych atomów i cząsteczek. Moje Duchowe światło zniknęło! Ono było przekształcone w różowego koloru energię serca i rozszerzało się na nasz wszechświat.

Teraz muszę przesunąć mój wewnętrzny kompas z duchowego światła, na tą energię serca różowego koloru, która przenika ten świat. Mam wrażenie, że nadszedł czas, aby skupić się na chwili obecnej i zacząć pracować, bo doszliśmy do naszego celu. To jest nasz punkt wyjścia dla nowego życia.

11/11 nadchodzi w ciągu kilku dni i przyspieszy rzeczy, ale myślę, że ocean z mojej poprzedniej wizji umocnił się w świecie fizycznym obecnie znajdujemy się w nim. Podstawowy hologram jest ukończony, ale drobne szczegóły nadal muszą być wypełnione. To potwierdza moje przekonanie, że wzniesienie Gai i nasze własne wznoszenia przebiegają w niemal bezproblemowy sposób bez wychodzenia poza tkaninę fizycznej rzeczywistości, że tak powiem. Zamiast tego, tkanina astralnych płaszczyzn została rozerwana na strzępy i jest umieszczona z powrotem.

Przypomina mi się obraz kukiełek leżących na stosie, na podłodze. Linki, które kontrolowały ich ruch zostały wycięte i nowe struny są zamontowane. Wkrótce te lalki po raz kolejny będą tańczyć i śpiewać, gdy nowy władca marionetek pociągnie za ich nowe struny! Cóż, jakiś rodzaj tego! Chichot.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz