sobota, 26 grudnia 2015

Anarchistbanjo - Ziarna piasku

Witam ponownie!


Kolejny, krótki odcinek mówi o doskonaleniu w najdrobniejszych szczegółach astralnego wzorca, zwanego zwykle matrycą astralną.


Anarchistbanjo - Ziarna piasku

19 listopada 2015
Autor : Anarchistbanjo

Nowa Ziemia lub Gaja stopniowo pojawiają się w moich snach / wizjach. Kilka dni temu śniłem, że wędruję główną drogą, a następnie przechodzę przez obszary wiejskie country, aby wrócić na drogę znowu. Przechodziłem przez pole i napotkałem płot z drutu kolczastego, przez który przeszedłem. Nigdy przedtem nie byłem w stanie przejść przez płot we śnie.

Potem kontynuowałem wędrówkę, gdzie było podobne przeszkody, jakieś budowy dróg, gdzie powstawały fundamenty dla mostu. I wszedłem na płytę z betonu, która miała jakąś rurę przechodzącą przez nią. Nie ufałem równowadze i wszedłem ostrożnie. Oczywiście płyta przesunęła się pod stopami i musiałem złapać równowagę, zginając nogę w kolanie. Nigdy przedtem nie doświadczyłem takiej ruchomości w moim śnie w różnych środowiskach. Moje sny były zawsze bardziej jak film lub krajobraz, który ma teksturę, ale nie ma ruchomości.

Wreszcie stałem u stóp nowego mostu i spojrzałem na moje stopy w piasku. Podniosłem moją stopę z piasku i ślad wyglądał jak piasek przesunięty zgodnie z ruchem mojej stopy. Pamiętam, że pomyślałem o tym ze zdumieniem, tak prawdziwy ten sen się wydawał. Tak więc nie tylko wiedziałem, że byłem we śnie, ale byłem zaskoczony, jak prawdziwy on był. Mogłem dostrzec pojedyncze ziarenka piasku. Jedyne rzeczy, które wydawały się brakującymi, były dźwięki, zapachy i poczucie wagi.

Następnej nocy śniłem o lataniu z przyjacielem w ultra lekkich samolotach. Były właściwie dwa „latające” sny. Leciałem nad krajobrazem, a nawet przez pokoje w domu pełnym ludzi. Gdy leciał nad piękną doliną widziałem również wiele innych latających i pamiętam, że pomyślałem, że muszę mieć jeden z tych ultra lekkich samolotów, ponieważ tak wielu ludzi je miało. Mój został pożyczony.

Następnej nocy miałem sen o odblokowaniu korka wlewu paliwa w samochodzie, który wymagał naciśnięcia dwóch klawiszy i przypomniał mi o bezpieczeństwie. Starałem się zatankować więcej paliwa w samochodzie. Wyciągnąłem filtr i tam były kawałki brudu wewnątrz, więc starałem się je usunąć na zewnątrz. Znowu ten sen pokazał pojedyncze ziarenka piasku nietypowe we wszelkich poprzednich snach do tego czasu. Krajobraz astralny definitywnie rozwija się szybko i staje się coraz bardziej taki jak krajobraz w fizycznej 3D. Ponieważ widzę coraz więcej osób w moich snach to dzieje się na dużą skalę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz