poniedziałek, 17 lutego 2014

Eileen Meyer : Co to jest Wydarzenie? Spotkanie z Twoim Stwórcą

Witam wszystkich!


Kolega nazywa ten rodzaj zdarzeń pocztówkami. Tutaj mamy konkretne "show" zwane przez autorkę "demo", jak może wyglądać tzw, "Wydarzenie" do którego odnosi się teraz wiele przekazów i ezoteryków. Z grubsza jest to zapowiadany skok w świadomości, jednak trzeba zdać sobie sprawę, że może to wyglądać bardzo różnie i indywidualnie. Tutaj mamy taką relację "na gorąco", bo to pierwszy opis tego, co autorka odczuwała.


Eileen Meyer : Co to jest Wydarzenie? Spotkanie z Twoim Stwórcą

Obrazek
15 lutego 2014 r.
http://adaptingtograce.com

Ostatniej nocy obudziłam się w Wydarzeniu pełnego (kompletnego) ciała-umysłu - ducha. To było całkowite zanurzenie się w Jedności i Mądrości, która Jest tą Jednością w uformowanej mnie, przez demonstrację, na kilka godzin, które są tym, czym "Wydarzenie" jest. W pełni spodziewałam się obudzić rano i otrzymać potwierdzenie, że to się stało, że w rzeczywistości ono wystąpiło dla każdego. Jak dotąd jednak, zaczynam rozszyfrować, że to co przeżyłam było podglądem tego, w co każdy człowiek wejdzie w jego własnym terminie tego skrzyżowania lub Spotkania z naszym Stwórcą.

Nie jestem w stanie udostępnić całego zrozumienia, które się integruje, więc będę po prostu dzielić się pęcherzykami tu i tam, jak to piszę tego ranka. Postawmy sprawę jasno, to udostępnienie jest wynikiem mojego bezpośredniego doświadczenia, a potem moich najlepszych prób, aby przełożyć je na język.

Zrozumcie, że nie używam zwrotu "Wydarzenie" normalnie, ale od staram się przekazać to przez język, jestem ośmielona używać słów i fraz, z którymi ludzie mogą się identyfikować. Osobiście nie lubię używać "popularnych" duchowych słów i zwrotów, ponieważ to wyzwala intelekt i jego obsesje poszukiwania przez umysł i dopasowywania zapisów z przeszłości w celu ochrony umysłu przed koniecznością odczuwania jakiegoś dalszego dyskomfortu wobec czegoś "nowego" lub "nieznanego". Cholera, moglibyśmy nazwać to wielkim "Strzyżeniem Pudla" nie obchodzi mnie to.

To "zdarzenie" dotyczy Energii Źródła, i jak ( i czy ) wznosimy się, aby ją spotkać, co określi, jak nasze życie będzie rozwijało się od tego momentu. Nie jestem surferem, ale po tym doświadczeniu ostatniej nocy, nie sądzę, że może być lepsza analogia do tego, co jest w zanadrzu. Kiedy obudziłam się w niej, mogłam od razu poczuć Falę - Obecność czegoś zadziwiająco rozbudowanego niż w moim codziennym poziomie ludzkiej świadomości. Ze względu na nasz poziom dostosowania do małości, tu na Ziemi, nasz strach i gotowość do oporu i obrony przed tą większą częstotliwością występuje natychmiastowo.

Nasza następna myśl jest niezwykle ważna. Wybierz Miłość. Byłem świadkiem znaczenia tego w 1991 roku, kiedy to pokazano mi tak żywo przez moich gości. Wczorajsza Obecność poinformowała / przypomniała mi, że mogę pozwolić jej na to, aby przelała się przeze mnie i ponad mną i to nie tylko spowoduje komfort, ale w sumie, poziom orgazmu, rozkosz... i tak się stało. Nie przesadzam. Są to fale Miłości Absolutnej, w których masz szansę na powstanie i spotkanie się z Absolutną Jednością i pojechać w ć
Główne punkty tego, co przez to demo zrozumiałam, są rodzaju :

Na tym skrzyżowaniu / czasie już zdecydowaliśmy, kim jesteśmy i nasz wypadkowy wybór - Miłość albo strach - gdy Częstotliwość Źródła wkrótce spotka naszą ( pozornie ) otoczoną kordonem - świadomość. Jednak, bez względu na wybór, WSZYSTKIE istoty ludzkie są całkowicie i w pełni kochane bezwarunkowo. (To jedna rzecz, napisać te słowa, a co innego poczuć prawdę o tej wiedzącej mądrości w czyjejś krwi i kościach.)

Zanurzenie jest jak w wodzie. Możemy poczuć się jakbyśmy tonęli, ale jeśli kiedykolwiek miałeś świadomy sen, gdzie zdajesz sobie sprawę, że możesz nagle oddychać pod wodą, będziesz zdolny odnosić ogólną radość z tego. Jest tu na pewno całkowite zaufanie i poddanie się, co jest wymagane w celu przesunięcia w pozwolenie tej Miłości BYĆ tym, kim jesteś, i wspierać swoją własną, unikalną, poszerzoną świadomość człowieka - na - Ziemi.

Nie będziemy pochłonięcie przez to i staniemy się jak Borg w Star Trek. Ta Miłość wypełnia nas i wspiera nasze własne unikalne, kreatywne inspiracje w odbudowie naszego indywidualnego i zbiorowego życia w doświadczenia wyższej częstotliwości Ziemi. Jeśli jesteśmy gotowi, aby w pełni TO zaakceptować, stajemy się dyrektorzy tej Wszystko Kochającej Siły, channelowanej w to, co nas podnieca do głębi naszej istoty.

Pozwólcie odejść wszystkim zakłóceniom, dramatom i drenażom tego, co "źli chłopcy" robią w świecie bankowości, przemysłu zbrojeniowego, polityce, bla bla, bla. Znajdź odwagę wewnątrz, aby spotkać swojego Stwórcę i pozostań w formie (ciele). W ten sposób to odbywa się... w jednej chwili. Źli chłopcy nie mogą cię znaleźć lub mieć wpływu na Ciebie w tej wszechogarniającej częstotliwości Miłości, którą teraz ucieleśniasz i posiadasz.

Jest tak dużo więcej tego... tomy..., że nie jestem w stanie zapisać tego słowami, na stronie w tej chwili... z wyjątkiem... NIE BÓJ SIĘ. Pozwól MIŁOŚCI wypełnić cię prawdą tego, kim jesteś, i Wszystko jest dobrze.

EM Meyer

1 komentarz:

  1. Ja ten Stan nazwałam z braku słów - STOPIENIEM się ze STWÓRCĄ.
    Tego rzeczywiście nie da się opisać ludzkim językiem.
    PO nic nie jest już takie jak było.
    pozdrawiam - M' Niosąca Błękitny Płomień

    OdpowiedzUsuń