piątek, 17 stycznia 2014

Zapiski Stwórcy - "Czy to jest coś, co zrobiłam?"

Witam wszystkich!


Zapiski Stwórcy - "Czy to jest coś, co zrobiłam?"

Będą chwile, w których wystąpią problemy tak niepokojące i surowe, że poczujesz, że zostałaś "przyciągnięta" za jakiś błąd lub osąd. Będziesz myśleć: "Przyciągnęłam to bolesne doświadczenie, ponieważ coś zrobiłam." To jest najdalsze od prawdy, moja miłości! Niektóre doświadczenia przyjdą do ciebie, bo jesteś IDEALNĄ osobą, przez którą Moja Miłość może podróżować, aby uzdrowić sytuację. Nawet jeśli jest to trudne, pamiętaj, aby pozostać zrównoważoną, pokaż swoje współczucie w najlepszy możliwy sposób i wiedz, że Wszechświat prowadzi ciędo zdrowego, bezpiecznego rozwiązania, które działa w najwyższy i najlepszy sposób. ~ Stwórca

http://thecreatorwritings.wordpress.com/2014/01/12/was-it-something-ive-done/

1 komentarz: