sobota, 18 stycznia 2014

Zapiski Stwórcy – Od początku do końca

Witam ponownie!


Zapiski Stwórcy – Od początku do końca

                                    Miłość na zawsze

Od początku do końca, byłem z tobą. Kiedy świadome zrozumienie tego kwitnie w twoim umyśle, oddzielenie znika i strach się rozprasza, tylko miłość pozostaje. To zawsze było moje największe pragnienie dla Ciebie, abyś znał, swoje Prawdziwe Ja, Boskość wewnątrz i że ty, Moja najpiękniejsza kreacja jesteś potężny ponad miarę! ~ Stwórca

http://thecreatorwritings.wordpress.com/2014/01/16/beginning-to-end/

3 komentarze:

  1. Dzisiaj w czasie medytacji poprosiłam moją Boską Duszę ( moje wyższe Ja) aby przejęła kontrolę nad moim cielesnym ja. Oddałam wszystkie lęki i błędne emocje, które wciąż nie dawały mi spokoju.
    Oddałam się bezwarunkowej Miłości i zaufałam...
    ZOSTAŁAM UWOLNIONA. Cieszę się każda chwilą. Kocham świat, nie mam lęków a powyższy dzisiejszy tekst jest dla mnie odpowiedzią:
    "Miłość na zawsze
    Od początku do końca, byłem z tobą. Kiedy świadome zrozumienie tego kwitnie w twoim umyśle, oddzielenie znika i strach się rozprasza, tylko miłość pozostaje. To zawsze było moje największe pragnienie dla Ciebie, abyś znał, swoje Prawdziwe Ja, Boskość wewnątrz i że ty, Moja najpiękniejsza kreacja jesteś potężny ponad miarę! ~ Stwórca"
    Dziękuję Stwórco, zawsze Ci ufałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. jak te leki oodac?jak to wyglada w praktyce?)

    OdpowiedzUsuń
  3. Może autor pierwszego komentarza się odezwie i ci bardziej szczegółowo wyjaśni.
    Z mojego punktu widzenia, każda metoda jaką sobie wymyślisz będzie dobra, bo będzie twoja indywidualna. W rzeczywistości liczą się intencje, a nie sposób, czy technika. Intencje muszą by wspomagane pełnym zaufaniem w tym co robisz i oczywiście brakiem oczekiwań spodziewanych efektów, bo nie możesz zawężać działań Wszechświata (Boga, Stwórcy, lub innej Istoty / Energii, w którą wierzysz.)

    OdpowiedzUsuń