niedziela, 15 grudnia 2013

Krystalizacja 14 grudnia 2013

Witam ponownie!


Joe, Anarchistbanjo przedstawia nam interpretacje swoich nowych snów związanych z przesileniem zimowym, ale głównym tematem jest interpretacja przyszłości, a także sposób manifestacji w 3D.


Krystalizacja 14 grudnia 2013

15 grudnia 2013
Autor : Anarchistbanjo
http://lightworkers.org/channeling/193269/crystallization-december-14-2013


Dziś rano potężna sekwencja snów pokazała krystalizację moich okoliczności życiowych, ustalając scenę być może kilka lat. W tym śnie czułem się ścigany, ale nie było prześladowcy. ( Biorę to uczucie jako energie przeżycia, w tym konieczności związania finansowo końca z końcem ; stały stres w te dni). Byłem z kimś i pobiegłem do mojego schronienia, które było mocnym budynkiem z pokryciem z metalu. (Mój pracodawca, lokalny producent elektroniki.) Pobiegłem wokół budynku, próbując znaleźć ukryte drzwi do środka. I w końcu pchnąłem i otworzyłem je i byłem w środku. W środku była część mieszkalna i dość brudna z niektórymi śmieciami na podłodze. Pamiętam, że myślałem, że nie byłem tu od dłuższego czasu i ktoś inny musiał naśmiecić. Wtedy kończyłem kopiąc rękami przez coś w rodzaju takiego żwiru / małych kamieni. Było również kilka nieprzyjemnych rzeczy w glebie. ( To ja przyjmuję, że symbolizują pewne problemy, które mogą się manifestować w pracy i konieczność karczowania dla życia. )

Wtedy sen się przesunął i przeniosłem się do innego pokoju / poziomu, gdzie grała niemiecka muzyka radiowa ( Moje tłumaczenie niemieckich blogów publikowane online i moje tłumaczenia jako książek). Idąc na dach słyszałem, że głośnik gra bardziej nowoczesną muzykę / dyskusję ( Moje własne teksty na temat magii i wznoszenia / umocnienia) i moment paniki, gdy uznałem, że muszę to ściszyć lub będę zlokalizowany (gdyż wydawało mi się, że szukam schronienia, nie reklamy. ) To radio było bardzo głośne ! ( Nie udało się go ściszyć ! )

To był sen o krystalizacji mojego życia, moim przyszłym życiu, potrzebie dalszej pracy w fabryce, prac na wyższym poziomie tłumaczenie z niemieckiego i na najwyższym i najpotężniejszym poziomie, moje nauki, komentarze, teksty na temat wzniesienia i umocnienia osobistego. Ten najwyższy poziom był najważniejszym i najpotężniejszym, ale też najdalej od ziemi / manifestacji fizycznej. Tam było wszystko, niepewność finansowa dla teraźniejszości, przenoszenie się do publikacji więcej tłumaczeń książek i wreszcie przejście do moich pism / nauk, jak dzielę się swoim własnym zrozumieniem z zainteresowanymi.

Te sny nastąpiły po miesiącu uczucia bez przyszłości w ogóle! Po poczuciu, że przyszłość Gai była stworzona z dnia na dzień ! Stanowi to rekonstrukcję nowej linii czasowej Gai! Reprezentuje to zmianę w obrębie astralnych / eterycznych płaszczyzn. Reprezentuje jeszcze raz posiadanie przyszłości!

Te sny miały miejsce na magicznych płaszczyznach fizycznej manifestacji (tydzień przed pełnią księżyca) i pokazały przyszłość, moją przyszłość, jak ona teraz istnieje. Dużo ciężkiej pracy najpierw i przenoszenie się do wyższych rzeczy, w miarę upływu czasu. Ten sen pokazał w kategoriach wizualnych moje dary, umocnienie, które biorę do nowego świata ze sobą. To są moje umocnienia, które istnieją w nowym świecie już teraz. Są tym, co zarobiłem.

Poprzedni dzień,13, zawierał również wiele zaawansowanych snów, w tym masywną "inicjację" lub aktywację / polaryzację przewrotu, który był piękniejszy / bardziej potężny niż cokolwiek, czego do tej pory doświadczyłem. W tym czasie czułem, że naprawdę się wzniosłem / skompletowałem moją duszę i nie było już oporu, który czułem przez całe moje życie. Wszystko płynęło ze mną, a nie przeciwko mnie. Dziś, kiedy piszę to ledwo mogę zapamiętać doświadczenia, ale czuję, że to wyzwolenie / przyspieszenie i że jest to zapowiedź nadchodzącego napływu światła w przesileniu. W ostatnich latach to było normalne dla mnie, aby otrzymać ten napływ kilka dni przed przesileniem. Dwa lata z rzędu napływ był tak potężny, że nie byłem w stanie stać z powodu zawrotów głowy i musiałem wrócić do domu z pracy w ciągu dnia. Ubiegły rok był pierwszym rokiem, w którym napływ był znośny ( przeszedł przez sieć Jedności zamiast przeze mnie, Sieć Jedności wzięła ciężar szoku ) a tym razem napływ poczułem jak prawdziwe podniesienie i aktywację / polaryzację zmiany, która była przyjemna w doświadczeniu.

Dzielę się tymi rzeczami, aby pokazać, że wydaje się, że mam przyszłość, która krystalizuje się astralnie, zanim fizycznie się objawi. Jeśli tak, to my wszyscy, tak samo mamy. Ta przyszłość nie wydaje się być usłana różami, najpierw z kilkoma poważnymi naciskami na przeżycie. Ta przyszłość nie wydaje się obejmować krystalicznego życia 3D. Jeśli jest to prawda, dla mnie, to zakładam, że to będzie prawdziwe dla innych. Jednak to pokazuje również rozwiązanie i pracę w długim okresie w czasie. To pokazuje mój obecny zawód, moje tłumaczenia niemieckiego i moje własne nauki OAK. Ja z powodzeniem wykorzystuję moje zdolności do tworzenia przyszłości, która jest znacząca i ważna dla mnie. Ten sen pokazuje, co należy zrobić. Teraz muszę cierpliwie stosować się do czasu, aż to przejawi się w przyszłości "prawdziwym czasie 3D". Kreacje na "wyższych" gęstościach muszą schodzić drogą w dół, aby fizycznie się manifestować.

Mówiąc, że teraz możemy tworzyć naszą przyszłość oznacza również, że musimy czekać na jej uzewnętrznienie fizyczne w 3D. Ten proces tworzenia nie będzie natychmiastowy, a przynajmniej nie na początku. Stajemy się wielowymiarowo świadomi bycia w przeszłości, teraźniejszości i przyszłości jednocześnie. To nie znaczy, wszystko jest natychmiastowe. Jeśli tworzymy w 5d wciąż musimy czekać na kreację, aby zamanifestowała się w 3D!

Moja żona i ja medytujemy razem każdego dnia o czymś, czego chcielibyśmy, aby się zamanifestowało. To może być zdrowie, pomyślność, zabawy, współpraca i wszelkiego rodzaju rzeczy. Te wspólne medytacje wydają manifestować się natychmiast lub w ciągu kilku dni. One pomagają nam przejść przez nierówności w tym okresie Bożego Narodzenia.

Podsumowując wydaje się, że istnieją zbiorowe kreacje, jak w ekonomii i moim miejscu pracy, które nie jest łatwo magicznie przekształcić lub utworzyć, ponieważ dotyczą one energii tak wielu ludzi. Ale nadal pozostaję w stanie manipulować tymi rzeczami z powodzeniem na wyższych poziomach, na poziomach dalekiej przyszłości. Rozumiem przez to zabezpieczenie swojego własnego utrzymania w przyszłości, ale pozostają kwestie do konfrontacji. W ten sam sposób ci, których świadomość wzniosła się najwyżej mogą zmieniać przyszłe dalekie wydarzenia zbiorowe, że będą więc bardziej pomocne i korzystne, gdy nadejdą. Osoby bez tych zdolności będą na łasce bieżących wydarzeń. ( Ci, których świadomość wzniosła się przez różne gęstości mają zdolność do "tworzenia" przyszłości, gdzie pozostają "bezpieczni").

Mimo to, siła osobistej medytacji, szczególnie połączonych medytacji może wpływać na mniejsze / osobiste doświadczenia i problemy niemal natychmiast i takie praktyki powinny być wspierane. To może nam pomóc pomyślnie przejść przez nierówności naszych czasów i znaleźć zachętę i nadzieję w naszej zdolności do poruszania się na bardziej korzystnych warunkach.

Ja nadal mam wizję naszych Chrystusowych jaźni (niebiańskich gospodarzy), zjawiających się dla nas / mieszających się z nami podczas tego przesilenia. To widzę, jako wielkie wydarzenie, które było ogłaszane w proroctwach. Mamy zamiar pojawić się dla siebie! Zamierzamy połączyć się ze sobą! To jest tym, co czuję, że stało się dla mnie we śnie dwa dni temu. Ja w jakiś sposób połączyłem się z nową energią w taki sposób, że stworzyłem zmianę polaryzacji i mój stosunek do ziemi wydaje się, że się zmienił, tak jak mój związek z samym sobą.

Dzielę się tymi rzeczami jako dowód rzeczywistej zmiany, która dzieje się na poziomie osobistym jak i na poziomie duszy. Ale zmiana tylko się staje, gdy stosujemy (poddajemy) siebie i "tworzymy" te rzeczy, których pragniemy. "Przesilenie" jest "metą" i napływ nowej energii będzie ożywiać nas w zaskakujący sposób.

Otrzymuje moje informacje w snach i wizjach i potrzebuję je wytłumaczyć, jak mogę. To, co widzę jest światem, w którym ludzie mogą widzieć rzeczy i tworzyć rzeczy w astralu zanim zamanifestują się jako wydarzenia fizyczne. Mogą także widzieć problemy i niezbędne rozwiązania, aby rozwiązywać problemy i co należy zrobić, aby to wszystko działało w zgodzie ! Widzę to w początkowych etapach teraz. Teraz musimy wziąć nasze fizyczne okoliczności i twórczo pracować z nimi, a nie uciekać od nich ! Staram się opisać moje własne doświadczenia wielowymiarowe i pokazać, jak one działają, aby manifestować rzeczy fizyczne i wydarzenia.

Będziemy "tworzyć i widzieć naszą przyszłość", zanim będziemy jej "doświadczać" ! Po raz pierwszy nasz nowy wszechświat rozwija się dla nas i ujawniając nam swoje tajemnice. Nasze możliwości wielowymiarowe rozwijają się również. Nie ma czegoś takiego jak zbieg okoliczności ! RZECZY NIE SĄ JUŻ UKRYTE !

Jasne błogosławieństwa,
- Joe

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz