poniedziałek, 16 grudnia 2013

Rozbrojenie Astral ‘u 15 grudnia

Witam wszystkich!


Ostatnio Joe - Anarchistbanjo ma dużo snów i przedstawia je nam wraz z jego interpretacją. To kolejny z nich - tytuł mówi sam za siebie. Oczywiście pamiętamy, że wszystko najpierw manifestuje się w astralu i z pewnym opóźnieniem dociera do nas, była chyba o tym mowa w poprzednim poście.


Rozbrojenie Astral ‘u 15 grudnia

15 grudnia 2013
Autor :Anarchistbanjo

Dziś rano, 15 grudnia, inny żywy sen był tak intensywny, że czułem, że powinienem się nim podzielić, chociaż ja właśnie pisałem. W tym śnie byłem zobowiązany do przekazania mojej broni i pocisków z nią. Potem pomagałem w otwarciu tego procesu działaniami usuwania kul z innych broni, karabinów, pistoletów ręcznych i podobnych. Pamiętam, że byłem nieco zakłopotany, bo moja własna broń miała kule w komorze gotowe do strzału, podczas, gdy byłem przeszkolony, aby zawsze zachowywać komorę pustą. Więc to nie była kara lub zmniejszanie umocnienia, ale świadomy wybór, aby uczynić wszystkie te bronie bezużytecznymi.

Znaczenie wydaje się jasne, gdyż to oznacza przejście od tworzenia przez siłę ( pociski) do stworzenia przez magnetyczny rezonans (przyciąganie). Ponieważ to się dzieje na dużą skalę, oraz z udziałem innych ludzi pokazuje globalny ruch i nowy rodzaj umocnienia.


W refleksji moje ostatnie konflikty astralne były bardziej jak spojrzenia lub konflikty woli, niż te z udziałem siły lub broni. Być może to powoli staje się normą. W każdym razie jestem przekonany, że cel światowego pokoju został przybliżony przez takie wydarzenia jak te i żałobne uroczystości / pamiątkę Nelsona Mendelli w ubiegłym tygodniu.

Usuwanie kul z broni astralnych jest na pewno potężnym wyobrażeniem, które jest odpowiednie dla tego sezonu świątecznego!

Jasne błogosławieństwa,
- Joe

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz