niedziela, 3 listopada 2013

Zapiski Stwórcy - Jestem z ciebie dumny

Witam ponownie!

Jestem z ciebie dumny

Moje kochane dziecko, wiem, że fala po fali zmiany przelewają się nad wami i, tak, więcej tego nadchodzi. Wiem, że "zmęczony", "drażliwy" lub "nerwowy" mogą być na porządku dnia u Ciebie. Czy doświadczasz tych rzeczy, czy nie, Wszechświat prosi bądź łagodny dla siebie i bądź delikatny wobec innych. Każdy z was przechodzi poprzez zmiany najlepiej jak potrafi i to wszystko, co możecie zrobić w tym momencie. Jeśli osiągniesz punkt przytłoczenia, przypomnij sobie to: JA JESTEM Z CIEBIE DUMNY! Jesteś piękny ..... jesteś potrzebny ..... jesteś moim cennym darem. Wszystko, co dzieje się teraz będzie warte tego na końcu. ~ Stwórca

http://thecreatorwritings.wordpress.com/2013/11/01/i-am-proud-of-you/

2 komentarze:

  1. nie wiedzialam jak sie skontaktowac wiec pisze komentarz. Ciekawy channeling :) http://lightworkers.org/channeling/190997/vaccinate-or-not-vaccinate-question

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, przetłumaczyłem, skoro jest takie zapotrzebowanie.
    Prawdą jest, że ciało jest tak samo ważne w naszym wzniesieniu, jak duch, ale ono jest tutaj podmiotem.

    OdpowiedzUsuń